י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חבילות יחודיות לבנק פאג"י

לקוחות פאג"י שיצטרפו לחבילות היחודיות של הבנק יזכו באשראי עד 1000 שקל ללא כל תשלום נוסף

הממתקים שיחכו לכם
הממתקים שיחכו לכם

עם כניסת "מהפיכת העמלות" שיצאה לדרך בתחילת החודש האחרון, הכין בנק פאג"י סידרה של חבילות יחודיות לניהול חשבונות הבנק המותאמות במיוחד לציבור החרדי ובני התורה.

סידרת החבילות הוכנה לאחר מחקרים ובדיקות מעמיקות וניתוח מעמיק של צרכי קהל לקוחות הבנק שנערכו במשך תקופה ארוכה. הנהלת הבנק החליטה לאור נתונים אלו, להוסיף על חבילות בנק ישראל 3 חבילות מיוחדות שנגזרו ונתפרו במיוחד לציבור החרדי.

בהנחיית בנק ישראל, החל מ-1 לחודש דצמבר מבוטלות עמלות רישום הפעולה ודמי הניהול בחשבונות העובר-ושב הפרטיים. את מקומן יתפסו שתי "חבילות עמלות" (חבילת מפקח על הבנקים ו"חבילת ועדת הכלכלה") הנותנות מענה ללקוח בהתאם לפעילות העו"ש שלו.

בכירי בנק פאג"י בראשותו של המנכ"ל מר יעקב טננבאום, קיימו סידרה של פגישות ודיונים מקצועיים, כדי להכין סידרת חבילות יחודיות לציבור החרדי. נערכה בדיקה לגבי הצרכים של קהל לקוחות הבנק בכל הנוגע למספר הפעולות בחשבון, מספר תדפיסי החשבון, שימוש בפנקסי שיקים ועוד.

לאחר חשיבה יסודית על צרכי הלקוחות הוכנו 3 חבילות יחודיות נוספות לניהול החשבון - חבילה בסיסית בעלות של 20 ₪ לחודש, חבילה מורחבת בעלות של 30 ₪ לחודש וחבילה סופר מורחבת בעלות של 55 ₪ לחודש.

בכל שלושת החבילות, מעניק הבנק ללקוחותיו הלוואה עד סכום של 1000 ₪ בחודש ללא כל תשלום של עלות החריגה (ריבית). הטבה יחודית זו נועדה כדי לאפשר לציבור החרדי המקפיד על איסורי ריבית ואינו סומך על "היתר עיסקא", לפתוח חשבונות בבנק פאג"י ולא לחשוש מחריגה בחשבון. בכלל הבנקים משלמים הלקוחות על אשראי מהשקל הראשון.

כלל לקוחות הבנק, קיבלו לאחרונה הודעה מפורשת, ובה פירוט מלא של כל חמשת החבילות, כך שכל אחד מהלקוחות יוכל לבחור חבילה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורו, לאחר בחינת הפעילות של כל לקוח בחשבונו ובהתאם לאופי ודפוס פעילותו הבנקאית. כן ניתנת אפשרות לעבור מחבילת אחת לשניה בכל עת. מידי שנה ניתן לעבור בין החבילות פעמיים בחינם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד