י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מסלולים חדשים

בנק פאג"י יוצא ב- 3 מסלולים תחליפיים מושלמים לחסכון בקופות הגמל. המומחים בתקשורת הכלכלית ממליצים

לחסוך מגיל צעיר. בנק פאג"י
לחסוך מגיל צעיר. בנק פאג"י

החל מתחילת השנה האזרחית החדשה, לא יוכלו עמיתים עצמאיים להפקיד כספים בקופות הגמל. כמו כן, נסגרות הפקדות חדשות והופכות לחיסכון פנסיוני הסגור עד לגיל הפרישה מהעבודה.

השינוי הדרמטי הזה, חייב את הבנקים להכין תחליפים לקופות הגמל. מומחים בתקשורת הכללית ממליצים על המסלולים שהוכנו בבנק פאג"י – מסלול צמוד מדד, מסלול שקלי צמוד לפריים ומסלול צמוד דולרי.

חודש דצמבר, היה האחרון בו ניתן היה להפקיד בקופות הגמל בהתאם לתנאים הישנים, דהיינו, הפקדה ל-15 שנה לכל היותר. כאמור, החל מחודש ינואר, נכנסו לתוקף הנחיות חדשות. עצמאיים לא יוכלו גם להפקיד כספים בקופות הגמל, במידה ואין להם חיסכון קודם בפנסיה (הפרשה של לפחות 1,100 שקל לחודש).

כן נסגרו כל ההפקדות החדשות בקופות הגמל – גם הפקדות לקופות קיימות וותיקות - עד גיל 60. כתוצאה מכך, לא תהייה אפשרות להשתמש בקופות גמל שנעשו כמכשיר חסכון לילדים, עד שהילדים יגיעו לגיל 60.

בעקבות השינויים הללו, מציע בנק פאג"י (שהינו חברת בת של הבנק "הבינלאומי) 3 מסלולים לפיקדון ארוך טווח וגמיש עד 15 שנה: מסלול צמוד מדד, מסלול שקלי צמוד לפריים, ומסלול צמוד דולרי. במסלולים אלו, אפשר ליהנות מנקודות יציאה נוחות וגמישות החל מהשנה החמישית לפתיחת המסלול.

מומחי הכלכלה בתקשורת הכללית, המליצו בחום על הפקדונות שמציע בנק פאג"י. הכתבת הבכירה של העיתון "דה מארקר" מירב ארלוזורוב כותבת: "מי שיקפוץ מהסניף של 'לאומי' לסניף הסמוך של 'הבינלאומי', יגלה כי המאמץ משתלם. הבינלאומי מציע פקדונות בריבית מקסימלית של 3.75% ברוטו של 3% ריבית ריאלית שנתית נטו (לאחר ניכוי המס). זו ריבית טובה בהרבה, ששוה להתלבט לגביה, בין השאר משום שהיא קרובה מאוד לריבית שניתן לקבל כיום דרך שוק אגרות החוב".

פרטים מלאים על המסלולים החדשים, ניתן לקבל בסניפי פאג"י בכל רחבי הארץ וכן 3360 * מכל מכשיר סלולרי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד