י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

התגייסו לעזור

תלמידות סמינר בת"א התגייסו למבצע איסוף כרטיסיות עבור תלמידי כיתת 'דרור' במעון 'עלה' בבני ברק

בודקים את המעטפות
בודקים את המעטפות

המבצע של חברת 'דן' - "טיול כהלכה לכיתה הזוכה" – שובר שיאי התרגשות. לא מכבר היו אלו תלמידות בי"ס בבני-ברק, שהתארגנו לאסוף כרטיסיות עבור תלמידות מבתים חסרי אמצעים, כך גם המבצע הפרטי שערך תלמיד מפתח תקוה, אשר ביקש לזכות את חבריו לכתה בפרס.

הפעם מדובר בסיפור לא פחות מרגש. במשרדי הפרסום 'קרימלובסקי כהן' התייצבה בסוף השבוע שעבר אשה מבוגרת, הגב' י. ובידה חבילה גדולה עם כרטיסיות. בפיה היה סיפור מיוחד במינו, אשר גרם להתרגשות רבה בקרב כל עובדי המשרד.

הגב' י. סיפרה, כי בתה היא מורה בכיתת 'דרור' במעון 'עלה' בבני-ברק, ילדים בעלי לקויות פיסית וקונגטיביות, ולאחר ששמעה על המבצע, החליטה להתגייס לאסוף כמה שיותר כרטיסיות כדי שהילדים האלו יוכלו לזכות במבצע. "הבת שלי כתבה מודעות בכל הכיתות ובמשרדים של 'עלה', וגם תלמידות סמינר בתל-אביב ששמעו על המבצע, התגייסו לעזור לנו", סיפרה.

בין השאר, גם הסתובבה גב' י. באוטובוסים וביקשה מהנוסעים למסור לידיה כרטיסיות משומשות. "הסברתי לכולם שהם עוזרים בכרטיסיות שלהם לילדים מוגבלים, שאינם יכולים להסתובב ולאסוף כרטיסיות בעצמם, וכך הם יוכלו ליהנות מטיול. כולם נענו ברצון ועזרו לי מאוד".

יחד עם המורה כתבו התלמידים מכתב מרגש לחברת 'דן' בו כתבו בין השאר, כי הם יוצאים בדרך קבע לטיולים המשלבים נסיעה באוטובוס. "אנו פוגשים מידי שבוע נהגים אדיבים וסבלניים. השתדלנו לאסוף כמה שיותר כרטיסיות, חלק מהן נאסף בטיולים שלנו וחלקן נאספו ע"י צוות המעון שנרתם לסייע לנו להשתתף במבצע".

הסיפור והמכתב התקבל באגף השיווק של חברת "דן" בהתרגשות רבה. יצוין, כי מבצע איסוף הכרטיסיות הסתיים, וכעת החלו בחברת 'דן' בבדיקת כל המעטפות והחבילות שהתקבלו, כדי לבדוק מי הן שתי הכיתות שזכו בפרס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד