י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בוימלגרין רוכש את 'אסותא'

ר' שייע בוימלגרין במו"מ לרכישת 'אסותא' ב-47 מיליון דולר. 'אסותא' משתרע על פני 9 דונמים במרכז ת"א

קפיצה נחשונית של פי 4.6 . ר' שייע בוימלגרין
קפיצה נחשונית של פי 4.6 . ר' שייע בוימלגרין

חברת בוימלגרין קפיטל, לשעבר גמביט מחשבים, שבשליטתו של יזם הנדל"ן החב"די ר' שייע בוימלגרין, הודיעה היום כי היא מנהלת מו"מ לרכישת בית החולים 'אסותא' תמורת 47 מיליון דולר.

בית החולים אסותא משתרע על פני 9 דונמים וממוקם ברחוב ז'בוטינסקי בתל-אביב.

בדצמבר האחרון החליט בוימלגרין לרכוש את חברת גמביט כפלטפורמה לפיתוח עסקיו בישראל. השלד הבורסאי, שנמצא כיום בשימור עקב שיעור אחזקות ציבור נמוך מהמותר, קולט בתוך זמן קצר נפח נדל"ני לא מבוטל.

רק אתמול דיווחה החברה על רכישת מחצית מפולאר נדל"ן תמורת 42 מיליון דולר, מידיה של פולאר השקעות. בנוסף, החברה דיווחה לפני כשבוע על רכישת 371 מ"ר בקומה ה-16 של בית גבור ספורט ברמת גן תמורת 4.3 מיליון שקל, שם ממוקמים גם משרדי החברה.

לפי אתר 'דה מרקר', רכש ר' שייע בוימלגרין את גמביט מידיו של מייקל דייוויס בתחילת דצמבר האחרון, לפי מחיר של כ-25 שקל למניה ובדומה למחיר השוק באותו זמן. מאז, מניית החברה הספיקה לבצע קפיצה נחשונית של פי 4.6 ונסחרת כיום במחיר של כ-90 שקל.

בעקבות עלייה של כ-15% במניה היום, שווי החברה חצה את רף ה-200 מיליון שקל, המשקף מכפיל הון של 3.3. בניגוד לשלדים אחרים שמבצעים רכישות במאות מיליוני שקלים והמריאו לשוויים מנופחים, לבוימלגרין מבנה הון איתן. הונה העצמי הסתכם בסוף הרבעון השלישי ב-61 מיליון שקל, וסך מאזנה גבוה רק במעט ועמד על 64 מיליון שקל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד