י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'קידי שיק' תונפק בבורסה

'בוימלגרין קפיטל' שבשליטת איש העסקים ר' שייע בוימלגרין, במו"מ עם משפחת שניאורסון לרכישת 'קידי שיק'

עסקאות ענק. ר' שייע בוימלגרין (מימין) עם נציגו בישראל, יוסי שניאורסון
עסקאות ענק. ר' שייע בוימלגרין (מימין) עם נציגו בישראל, יוסי שניאורסון

חברת 'בוימלגרין קפיטל', שבשליטת איש העסקים ר' שייע בוימלגרין, נמצאת במשא ומתן מתקדם עם משפחת שניאורסון, שותפיו בחברת בגדי הילדים 'קידי שיק', לרכישת 50 אחוז ממניות 'קידי שיק' על-ידי 'בוימלגרין קפיטל'.

מבדיקות שקיימה 'בוימלגרין קפיטל' מתברר ש'קידי שיק', שמוצריה מבוקשים בכל העולם הדתי והחרדי, בארץ ובתפוצות, יכולה להגיע, תוך חמש שנים, למכירות בארץ ובחו"ל במעל חצי מיליארד ₪. לדברי המעורים בענף, יש ביקוש עולמי למוצרים רבים של החברה, גם מצד רשתות המוכרות לציבור הכללי.

מעריכים כי באם הרכישה תצא לפועל תנפיק 'בוימלגרין קפיטל' את החברה בהנפקה, שתהיה מבוקשת מאוד אצל משקיעים וקרנות שומרי הלכה.

לאחר ביצוע המכירה יהיו בידי משפחת שניאורסון, מייסדי החברה, 25 אחוז מ'קידי שיק', בידי משפחת בוימלגרין-זיילר 25 אחוז, בעוד החברה הציבורית 'בוימלגרין קפיטל' תהיה בעלת 50%.

ככל הנראה תנפיק 'בוימלגרין קפיטל' את חברת 'קידי שיק' עד סוף השנה ותוציא לפועל את התוכנית העיסקית.

תגובת יוסי שניאורסון, נציגו של שייע בוימלגרין בישראל: "אין תגובה". מירי שניאורסון, מנכ"ל 'קידי שיק' לא אישרה את הידיעה.

איש העסקים ר' שייע בוימלגרין, בעל בנק 'ליברטי' מניו יורק וטייקון הנדל"ן האמריקני, החליט להיכנס לעסקים בישראל. כאיש עסקים כריזמטי ומצליח, יחד עם נציגו יוסי שניאורסון, איש עסקים המקושר עם כל הצמרת העסקית בישראל, נראה כי השניים לא יעצרו ב'פולאר' וב'אסותא' - שתי עסקאות ענק עליהם חתמו השבוע וגרמו להפתעה בצמרת העסקית - וכי השוק מצפה להודעות נוספות שיוסיפו צבע לבורסה התל-אביבית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד