י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הלפרין במו"מ לרכישת 'קול-חי'

בלעדי: הרב רפאל הלפרין מנהל משא ומתן לרכישת רדיו 'קול-חי'. הגיש הצעה בשווי 13 מיליון שקל

גאידמק, מאחוריך. הרב רפאל הלפרין
גאידמק, מאחוריך. הרב רפאל הלפרין

קבוצת 'קרדן אחזקות', בעלת השליטה ברדיו 'קול-חי', ממשיכה לחפש רוכשים לרדיו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים מתנהל משא ומתן לרכישת הרדיו על-ידי הרב רפאל הלפרין. אתמול אחר-הצהריים התקיימה פגישה בנושא בהשתתפות הרב הלפרין ויוסף גרינפלד, הבעלים של הרדיו, במשרדי 'קרדן' בתל-אביב.

בפגישה נדונה הצעתו של הרב הלפרין לרכישת הרדיו בסכום של 13 מיליון שקל. סכום זה אינו מכסה את כל חובות הרדיו, שעל פי ההערכות, עומדים על כ-24 מיליון שקל.

רדיו 'קול-חי' נקלע לקשיים כספיים בשנים האחרונות, כתוצאה מאי-רווחיות. הרדיו ניהל משא ומתן גם עם איש העסקים ארקדי גאידמק לרכישת הרדיו, אך הצדדים לא הגיעו להסכמה. לאחרונה פיטר הרדיו שדרנים בכירים בתחנה, בהם מנחם טוקר ודודי שוומנפלד, ועובדים נוספים ברדיו.

כוונתו של הרב הלפרין להיכנס לעסקי התקשורת לא החלה היום. כבר בעבר הכריז הרב רפאל הלפרין, כי הוא מעוניין לפתוח עיתון יומי למגזר החרדי, אולם יוזמה זו לא יצאה אל הפועל. בשנה האחרונה החל הרב הלפרין בפעילות ציבורית למען חיזוק מעמד השבת. ככל הנראה, באם ירכוש הרב הלפרין את הרדיו, בכוונתו להפוך את הרדיו לשופר של שמירת השבת בישראל.

מרדיו 'קול-חי' נמסר בתגובה: "לאור עלייה של 47% בהאזנה לרדיו 'קול-חי' על-פי נתוני TGI ובעקבות העליה במספר המפרסמים ברדיו, טבעי הוא שגורמים כלכליים רבים רוצים להיות שותפים להצלחה ויגישו הצעות לרכישת הרדיו. נכון לעכשיו, לא מתקיים שום משא ומתן למכירת הרדיו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד