י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הפסח הזה כולנו "בני מלכים"

מבצע המבצעים של רשת החנויות למוצרי תינוקות. רשימת מוצרים במחירים מוזלים ביותר

מאמץ מיוחד להקל על המשפחות
מאמץ מיוחד להקל על המשפחות

"בני מלכים" – הרשת החרדית למוצרי ילדים ותינוקות, יוצאת במבצע ענק ומיוחד לקראת חג הפסח הבעל"ט. במסגרת המבצע ימכרו בסניפי הרשת מספר מוצרים איכותיים במחירים מוזלים במיוחד. תוקף המבצע עד לאחר החג.

במבצע הגדול תמכר מיטת ילדים מיקונה היוקרתית מספרד החל מ-1250 ₪, לול עץ מיוחד רק ב-300 ₪, עריסה/לול מפלסטיק רק ב-210 ₪. עגלת "קינג ביבי" 3 גלגלי אוויר במחיר מיוחד של 460 ₪, עגלת "קינג ביבי" 4 גלגלים רק ב-380 ₪, שידה איכותית החל מ-520 ₪, הליכון/פעלולון יחודי רק ב-109 ₪ וטרמפולינה רק ב-150 ₪. במסגרת המבצע גם ימכרו טיטולים באיכות מעולה ב-25 ₪, רביעית טיטולים ב-90 ₪ בלבד.

בהנהלת רשת 'בני מלכים' מיסודה של קופת רמבעה"ן – כולל פולין, נעשה מאמץ מיוחד כדי להקל על הציבור החרדי ובעלי המשפחות ברוכות הילדים, ולאפשר להם לקנות לחג הפסח מוצרים איכותיים לתינוקות במחירים מוזלים ביתר.

סניפי הרשת פרוסים במקומות הבאים: בני ברק, ירושלים, אשדוד ובית"ר עילית.

הסיבה המרכזית למחירים הזולים של הרשת, מקורה ביבוא אישי ובלעדי של מגוון המוצרים הנמכרים במכירה ישירה מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך.

יצויין עוד, כי רשת "בני מלכים" הינה מיסודה של קופת רמבעה"ן – כולל פולין, המסייעת למשפחות ברוכות ילדים, ועובדה זו מהווה מקור משמעותי למחירים הזולים והמיוחדים של הרשת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד