ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

"קליק & גו"

ביקורות נלהבות למעבד המזון היחודי והבלעדי של "פיליפס" מסדרת "קליק & גו"

דגם יחודי ובלעדי. פיליפס
דגם יחודי ובלעדי. פיליפס

בימים אלו משווקת חברת "אלקטרה סחר" את מעבדי המזון הייחודים והבלעדיים של "פיליפס" מסדרת קליק & גו של "קוצ'ינה" שמיד עם יציאתם לשוק, גרפו ביקורות נלהבות וקצרו שבחים על היותם המעבדים הקלים והנוחים ביותר בעולם להפעלה, וכן על הפטנט הבלעדי והייחודי של "פיליפס" המאפשר הרכבה קלה של הקערה והמכסה ללא כל צורך בכיוון והתאמה.

כמו כן המעבד מצוייד בקערה ענקית בנפח 3.6 ליטר, מנוע רב עוצמה 2800W מהירויות הפעלה + הפעלה לסירוגין, רגליות ואקום להבטחת יציבות מושלמת בהפעלה, וסט אביזרים מושלם.

המעבד החדש נבחן לאחרונה בידי עקרות בית, אשר התבקשו לחוות את דעתן בכל הפרטים הקשורים לנוחיות הפעלת המעבד, אמצעי זהירות, עוצמת המנוע, תפקוד המעבד בהקצפת ביצים, מגוון האביזרים הנלווים למעבד, אפשרויות הניקוי, עיצוב המעבד, וכמובן גם מחיר מעבד המזון ביחס למעבדים אחרים.

היתרון הבולט והמשמעותי אותו ציינו כולם, הוא הקושי הקיים בכל שאר מעבדי המזון, בהם יש צורך לכוון את המכסה לשקערורית הנכונה במיכל, וזאת כדי להתאים את האביזר ולהפעילו.

חברת "פיליפס" שקדה על מדוכה זו, והמציאה פטנט חדש ובלעדי – כפתור שזכה לשם "קליק & גו", והמונע את הצורך בכיוונים, התאמות ונקיטת אמצעי זהירות כלשהם, ומה שנותר לעשות, זה ללחוץ על הכפתור בכל נקודה שהיא והמכסה ננעל. לחיצה נוספת והמכסה משתחרר.

את המכשיר כולו, פרט למנוע, ניתן לפרק לצורך ניקוי במדיח כלים או בצורה ידנית. בסדרת ה"קוצ'ינה" יש גם סידרה של מגינים המיועדים להגן על אצבעות הידיים מהסכינים החדים של המעבד.

המעבד החדיש כולל מגוון גדול של אביזרים: בלנדר עם כוס בלתי שבירה בנפח 2.0 ליטר, מעבד מזון עם קערה גדולה במיוחד של 3.6 ליטר, מסחטת הדרים, ארבע דיסקיות גירוד פומפיה לירקות פירות וגבינות, דיסקית פריסה וחיתוך,סכין דו להבי לקיצוץ בשר ועיבוד מזון ואביזר הקצפה לביצים ושמנת.

קערות הבלנדר ומעבד המזון גדולות ונוחות באופן מיוחד, הן לשימוש והן לאחיזה ולניקוי. עקרות הבית ציינו גם במיוחד את נפחה הגדול של הקערה,הבלנדר עם המכסה הכפול למניעת התזה בעת הפעלתו.

תפקודו של המעבד בהקצפת ביצים צוינה אף היא כאיכותית ומשובחת, כך גם מסחטת ההדרים. לשבחים רבים גם זכו פעולות גירוד וקיצוץ הירקות ואת הקלות שבפירוק ובניקוי ע"י שטיפה במדיח כלים.

המעבד מגיע עם 2 שנות אחריות ע"י אלקטרה.

את המעבדים החדישים והבלעדיים, ניתן להשיג בכל חנויות החשמל המובחרות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד