י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לטייל בהווי דתי

גם כשמטיילים צריך לדעת איך. "טיולי גשר" והנקודה היהודית

צוות דתי. קידר
צוות דתי. קידר

אחד המאפיינים של "טיולי גשר" הינה האוירה. נסיון של למעלה משלושים שנה, אפשר להם למצוא בהצלחה את האיזון בין "אווירת החופש", המלווה כל אדם היוצא לחו"ל, לבין האווירה המאפיינת שאף מחייבת את הציבור שלנו.

המוסיקה באוטובוס, מקומות הסיור, השיחות ואפילו הבדיחות במהלך הטיול בניצוחו והנהגתו של מנהל הקבוצה, הן היוצרות את האווירה המתאימה. ומעל לכל-השבתות! התפילה, שולחן שבת, דבר התורה והזמירות אשר הינן חוויה בלתי נשכחת למטיילי "גשר". וגם על כך גאוות החברה.

כאמור, "טיולי גשר" הינה החברה המובילה בארגון טיולים בהווי דתי ואוכל כשר, בארץ ובעולם כולו, זאת כתוצאה מהיותה החברה היחידה הזוכה לאימון הציבור הדתי על כל גווניו והמתפקדת בהצלחה ברציפות כבר 32 שנה.

מנהליה, בראשות המנכ"ל והבעלים נחמן קידר, הם אנשים דתיים רואים באפשרות לטייל בעולם בהווי דתי עם אוכל למהדרין, חשיבות רבה ולא רק כעניין מסחרי גרידא. בנוסף, הם אנשי מקצוע, בעלי נסיון וקשרים ברחבי העולם.

מסורת של מקצועיות

הצלחתו של טיול נובעת מתכנון מפורט ומדוייק, ודאגה לביצוע נאות של כל פרט ופרט, רמת שירותים נאותה, מדריכים מנוסים שומרי מסורת ומעל לכל מיומנותם וניסיונם של העושים במלאכה.

מידי שנה מקדיש מנכ"ל החברה, מר נחמן קידר, אישית, חודשים מספר, על מנת להבטיח כי יתמלאו ציפיותיהם של המטיילים בו יקחו חלק. הצוות של "גשר" בודק את המסלולים השונים, את בתי המלון למיניהם, חברות האוטובוסים והמדריכים המקומיים.

במקביל עורכים בדיקה מחודשת בקרב הרשויות המוסמכות בנושא הכשרות, האחראים על מתן הכשרים ובמסעדות הכשרות וכל זאת כדי להבטיח עמידה בסטנדדטים הגבוהים ביותר.

הנקודה היהודית

דגש מיוחד בטיולים נותנים ב"גשר" לביקורים באתרים היהודיים בכל מקום אליו מגיעים. "אנו מאמינים כי החלק היהודי הוא מרכיב חשוב בכל מסגרת בה מטייל יהודי שומר מצוות, לכן תמצאו בכל טיול את הצד היהודי שבו", אומר מנכ"ל "טיולי גשר" נחמן קידר.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד