י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"אקזיט" החוצה

מנחי התכנית השערורייתית התבטאו קשות נגד החרדים. בתגובה החליט המנכ"ל שומר המסורת לבטל התכנית

נסער. המנכ"ל, דוד קמניץ
נסער. המנכ"ל, דוד קמניץ

תכנית הנוער 'אקזיט' של חברת HOT, גלגולה החדש של התכנית, תחת השם 'אקזיט רבולושן, אמורה הייתה לעלות לשידור ביום ראשון הקרוב בהנחיית חברי להקה פרובקטיביים. הלהקה נבחרה כדי להכניס רוח שונה ואנטי-ממסדית לתכנית.

אך מסתבר, לפי אתר 'וואלה', כי האנטי-ממסדיות עלתה לתכנית ולחברי הלהקה ביוקר, עוד בטרם שודר פריים אחד.

הסיבה: ראיון שנתנו חברי הלהקה למוסף '7 לילות' של העיתון 'ידיעות אחרונות' שיופץ היום, ובו אמרו דברים קשים נגד הציונות והמגזר החרדי, שהסעירו את מנכ"ל HOT, דוד קמיניץ, שהוא שומר מסורת.

בין הדברים שהביא הכתב רביב גולן, נמצאים ציטוטים כמו: "עוד לא התבגרנו, אבל גם היטלר לא עבר שלב בהתבגרות לפי פרופיל שהכינו עליו"; "אני יורק על הציונות"; "כיפה זה דבר פרימיטיבי... אם הייתה לי עוגת קצפת... הייתי עומד מחוץ לבית כנסת בשבת בבוקר ודופק בהם אחד אחד... אנשים, שבת בבוקר, אתם לא רוצים לישון?"; "שונא דת יחיה" ועוד.

לפי 'וואלה', הדברים בראיון הובאו לידיעתו של מנכ"ל HOT הטרי דוד קמיניץ, ככל הנראה על-ידי ראשי ידיעות אחרונות (שהם גם מבעלי השליטה בחברת הכבלים). לאחר שהבין קמיניץ הנסער כי לא יוכל לבקש לגנוז את הכתבה בעיתון, הוא החליט לשקול מחדש את המשך דרכה של התכנית. כעת מסתמן, כי ההחלטה היא להורידה סופית מלוח השידורים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד