י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

'נטויז'ן' משיקה: 'גלאט שופס'

אתר הסחר האלקטרוני הראשון למגזר הדתי-החרדי הוקם בהשקעה של כ-200 אלף שקל. ניתן לרכוש גם פאות

'נטויז'ן' משיקה: 'גלאט שופס'
דב האזרחי

זירת האינטרנט מתחילה להתאים את עצמה למגזר החרדי: 'נענע שופס', אתר הסחר האלקטרוני מבית 'נטוויז'ן', יקים וינהל את אתר 'גלאט שופס' - אתר סחר אלקטרוני ראשון מסוגו המיועד למגזר הדתי-חרדי.

בהקמת הפרויקט הושקע סך של כ-200,000 שקל, והוא יושק במהלך חודש ספטמבר.

'גלאט שופס' יציע לקהל הדתי חרדי מוצרים ייעודיים כגון: חבילות נדוניה, כלי בית, מוצרי יודאיקה, ספרי לימוד תורניים, פאות, חבילות נסיעה לאתרים מיוחדים, השתתפות ומידע על אירועים בחו"ל ועוד.

התכנים באתר הסחר יותאמו לקהל החרדי. ב'נענע שופס' אומרים כי גם סרטוני הוידאו הייחודיים לאתר 'נענע שופס', הממחישים את המוצרים המוצעים באתר, יותאמו למגזר החרדי וכן תינתן תשומת לב לתכנים הפרסומיים באתר.

מנענע שופס נמסר: "המגזר החרדי–דתי הוא בעל אג'נדה שונה מזו של המגזר החילוני בכלל ובכל הקשור לשימוש ברשת בפרט. הקהל החרדי הוא בעל צרכים שונים הנובעים מאורח החיים המיוחד השונה מאורח החיים החילוני. 'גלאט שופס' הושק על מנת לתת מענה בפעם הראשונה באמצעות הרשת לצרכים אלו ולהציע לקהל זה אלטרנטיבה לקניות און-ליין של מוצרים רלוונטיים".

על פי סקר TIM האחרון כ- 27% מכלל הגולשים באינטרנט הם מסורתיים וכ- 10.8% מכלל הגולשים הם דתיים. לרבים בקרב המגזר החרדי ישנו מחשב בבית ובמשרד והם נוהגים לגלוש באינטרנט לצורך קבלת מידע ושירותים כגון: בנקים, שירותי ממשלה רשויות ועוד.

המגזר החרדי גם נעזרת רבות באתרים ייעודיים, כמו 'בחדרי חרדים' ואתר הפורומים 'הייד פארק'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד