י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרפורמים נגד מדינת ישראל

הדור הצעיר של הרפורמים דורש לגנות את ישראל על פעולות צה"ל. ח"כ פרוש: הוסרה המסיכה מעל פניהם

לעורר מחשבה שנייה. פרוש
לעורר מחשבה שנייה. פרוש

תנועת הרפורמים נאבקת במדינת ישראל כמו הגרועים שבאויביה.

ראשי הדור הצעיר של התנועה הרפורמית בארה"ב שיגרו מכתב לנשיא התנועה, אריק יופה, ובו דרשו "שהתנועה תגנה את הריגתם של אזרחים לבנוניים ופלשתינים בידי צה"ל, ואת ההפצצות האוויריות נגד תשתיות אזרחיות בימי הלוחמה".

לאור מכתב זה, טוען ח"כ מאיר פרוש, כי "בהזדהות הבלתי מתפשרת הזאת עם אויבי המדינה, מוכיחים הרפורמים שבנוסף לאחריותם הבולטת למגפת ההתבוללות האיומה בעם היהודי, הם עתה גם מפנים עורף לעם היושב במדינת היהודים".

הוא הוסיף, כי התנועה הרפורמית בארה"ב מצויה כידוע בנסיגה, בעיקר בשל ההתבוללות האוכלת בעמנו והתמעטות חבריה, ולכן היא מנסה בכל האמצעים להיאחז ולהכות שורש במדינת ישראל. מנהיגיה תובעים עתה להעניק לה מעמד שווה בגיור ליהדות האורתודוקסית, בטענה שהם כיום "תומכים בציונות ובמדינת ישראל". וזאת, בניגוד לעקרונות היסוד של התנועה, שכבר בשנת 1819 השמיטה מספר התפילה הרפורמי כל זכר לירושלים ולציון.

לדבריו, בשנים האחרונות, מטעמים של אופורטוניזם ורצון לקידום אינטרסים מידיים, ראשי התנועה הרפורמית אכן מעמידים פנים של "ידידי המדינה", אך במלחמת לבנון ב' הוסרה המסכה המזויפת, ונתגלו פניהם המכוערות.

"ההתייצבות הגלויה בימים אלה של הדור הצעיר בקרב הרפורמים לטובת אויבי מדינת היהודים, צריכה לעורר למחשבה שנייה את כל התומכים במדינה בדרישות הרפורמים לקבלת הכרה כדרישתם בזכותם, לארגן 'טקסי גיור' מזויפים עפ"י שיטתם. אין הצדקה לפעילותם ואין מקום לסנגר על דרישותיהם במדינת היהודים", סיים פרוש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד