ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

תורה מגנא ומצלא

מתנדבי 'איחוד הצלה' לא רק מצילים חיים, הם גם לומדים יחד דף היומי. ראש ישיבת מיר הרה"ג ר' יצחק אזרחי ביקר במשרדים לרגל סיום מסכת תענית

הרה"ג ר' יצחק אזרחי בביקור
הרה"ג ר' יצחק אזרחי בביקור

במעמד רב רושם במשרדי 'איחוד הצלה' בירושלים, נערך סיום מסכת 'תענית' שנלמדה במשרדי הארגון במסגרת שיעור הדף היומי שמתקיים מידי יום במשרד. במעמד השתתפו עשרות רבות של מתנדבים מכל אזורי ירושלים ומחוצה לה שבאו לסעודת המצווה ולכבודה של תורה.

הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי שליט"א מראשי ישיבת מיר, כיבד את האירוע בנוכחותו. ראש הישיבה בירך את המתנדבים בדבריו ואמר "יהי חלקי עימכם". הרב אזרחי הדגיש בדבריו את החיבור בין מעשי החסד וההצלה ללימוד התורה, שאי אפשר לזה ללא זה. הגאון רבי יצחק אזרחי שליט"א אמר עוד בדבריו כי חלה חובה על כל מתנדב ועל כל יהודי באשר הוא, לקבוע עיתים לתורה ושלא לבטל מלימודו אף לא יום אחד.

בתום דבריו, ביקש ראש הישיבה ללחוץ את ידי כל המתנדבים שהיו במקום, באופן אישי, ובירכם בברכת הצלחה. לאחר מכן ערך סיור במחסני הציוד של הארגון והביע את התפעלותו מהציוד הרפואי הרב שנקנה ועל כך שהנהלת הארגון רואה לנכון לשדרג את מערך החירום ולסייע לחובשים להציל חיים בצורה מקצועית.

הגאון רבי יצחק אזרחי שליט"א עם יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש, ודן עימו בשאלות ההלכתיות בנושא פיקוח נפש והצלה בשבת.

לאחר סיום המסכת, אמר יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש, כי שיעור הדף היומי במשרדי הארגון, צובר תאוצה רבה וכי אף סניפים נוספים בארץ החלו לערוך שיעור קבוע בדף היומי למתנדבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד