י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ואז לפתע פתאום...

ארבע עלילות סוחפות בספרו החדש של הסופר החרדי הרב זלמן רודרמן – 'לפתע פתאום' ב.

עטיפת הספר החדש
עטיפת הספר החדש

מוטל, בן-ישיבה מקובנה שאיבד את משפחתו בשואה, מתחתן במחנה פליטים בגרמניה, מהגר לאמריקה הגדולה, ושם הוא מתרחק מחיי תורה ומצוות. פגישה לא-צפויה בעסק המצליח שלו במנהטן, מזכירה לו כי כסף אינו הכול בחיים וכי למטבע יש שני צדדים.

'שני צדדים למטבע', זהו גם שמה של אחת מארבע עלילות סוחפות המופיעות בספרו החדש של הסופר החרדי ר' זלמן רודרמן – 'לפתע פתאום' ב.

רודרמן, שאין כמעט מי שלא נחשף לכתיבתו המשובחת במדורים 'מעשה שהיה' ו'חיים יהודיים', בגיליון השבועי הפופולרי 'שיחת השבוע', התגלה בשנים האחרונות גם כסופר מעולה לילדים ולבני נוער, בסדרה ארוכה של סיפורים עלילתיים שראו אור, בהמשכים או ברצף, בכמה עיתונים ובהם השבועון 'בקהילה'.

'לפתע פתאום' ב' מצטרף לספרו הקודם (בסדרה), שכבש את לבבות הקוראים ולספרים נוספים מפרי עטו ובהם 'הלוחם' (עלילת חייו של ה'חתם סופר') וסדרת 'סיפורי מופת' על אבות החסידות.
בספרו הנוכחי, כאמור, ארבע עלילות (בנוסף לזו נזכרת – 'מזימה בבגדד', שרשרת הזהב' ו'כופר נפש'). ספריו של רודרמן מצטיינים בתיאורים חיים, בשפה עשירה ובשפע של עובדות היסטוריות המרחיבות את אופקיהם של הקוראים. את הספר בדקה ואישרה וועדה של אנשי חינוך בכירים ובראשם, איש החינוך הוותיק והמוערך, הרב נפתלי רוט מירושלים. בימים אלו מופץ הספר בכל חנויות הספרים בבני-ברק, בירושלים ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד