י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

א צנטער במסנג'ר

מיזם חדש להקמת אתרים לקהילות ולבתי הכנסת, בו יוכלו הגבאים להעביר הודעות למתפללים באמצעות האינטרנט. היזמים: "שאבנו את הרעיון מ'הדף היומי' שאיחד את כל הקהילות"

חומר קריאה לעיתונאים. העלון של 'קומיוניק'
חומר קריאה לעיתונאים. העלון של 'קומיוניק'



מיזם אינטרנט חדש יוצא לדרך: MyKehila.com. זהו אתר המאפשר לקהילות יהודיות בכל העולם להתאחד תחת פלטפורמה אחת, לפתוח אתר אינטרנט לבית הכנסת, לשאוב מידע זו מזו, למצוא שיעורים וזמני תפילה ולנהל את בית הכנסת תחת מערכת ניהול וירטואלית באתר.

את המיזם הקימה הדר פריש (31) אם לארבעה ילדים, עורכת דין ומגשרת, שהגישה בעבר תוכניות בערוץ תכלת.

הדר פריש ובעלה אורי השקיעו בהקמת מיזם 250 אלף דולר. לדבריה, "השקענו את הסכום הזה, כי אנחנו מאוד מאמינים בשיתוף קהילתי. המטרה שלנו היא לא לגבות כסף על ההקמה אלא לאפשר לכל אחד את הזמינות והקלות המוחלטת להקים את אתר בית הכנסת והקהילה. על-ידי הצטרפות של עוד ועוד קהילות לאתר, אנחנו מגבירים את כמות הכניסות וניתנת לנו האפשרות להרוויח מפרסום בפלטפורמת mykehila".

באמצעות mykehila , לכל בית כנסת יש את האפשרות להקים אתר אינטרנט משלו ובעצם לנהל את חיי הקהילה דרכו. האתר החדש קל להקמה ותפעול, ומותאם לצרכים הייחודיים של כל בית כנסת. באמצעות אתר הקהילה יוכלו הגבאים להעביר הודעות לציבור, גיוס כספים, גבייה, עדכון חברי בית הכנסת בשעות תפילה, תורנויות חזנים מתן שיעורים ועוד.

פריש מספרת מהיכן שאבה את השראה לרעיון: הרעיון של ר' מאיר שפירא מלובלין של הדף היומי מחבר ומגבש את הקהילות היהודיות בעולם. זה נתן לנו דחיפה לנצל את הטכנולוגיה לטובת גיבוש הקהילות ואיחודן. כל אדם באשר הוא יכול להירשם לאתר ודרכו להצטרף לכל שיעור תורה שהוא רוצה, כך ניתנת לו האפשרות להיות חלק מהקהילה, באמצעות הכלים המודרניים שלנו אנחנו מחברים בין הבודד לקהילה ובין קהילה אחת לרעותה".

עלון פרשת שבוע מיוחד לעיתונאים


מי שמלווה את הקמת המיזם הוא משרד יחסי הציבור 'קומיוניק' בבעלות קובי סלע וציפי בקר.

לקראת השקת המיזם החדש הפיק משרד יחסי הציבור עלון פרשת שבוע מיוחד לעיתונאים, ובו מוצג האתר החדש, ראיון עם היזמים וחידושי תורה בפרשת השבוע.

בנוסף, המשרד חילק למשתתפים במסיבת ההשקה גימיק קריאטיבי ומיוחד: מגרסת נייר המתחברת למחשב האישי, שנועדה לגרוס מעתה ואילך את כל הועדות הגבאי המודפסות...

קישורים:
אתר mykehila.com
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד