ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

השופט בדימוס מישאל חשין תומך בחוק הצנזורה של ש"ס

תמיכה לא צפויה: שופט בית המשלט העליון לשעבר, הידוע בהתבטאויותיו נגד הציבור החרדי, החליט לתמוך בחוק של ש"ס לצנזורה על אתרי האינטרנט ואמר כי "אני הייתי הולך עם זה עד הסוף"

השופט בדימוס מישאל חשין תומך בחוק הצנזורה של ש"ס

שופט בית המשפט העליון לשעבר, מישאל חשין, ידוע בהתבטאותיו החריפות ובפסקי הדין שלו כנגד הציבור החרדי. כך למשל הוא זה אשר החליט כי לילד חרדי לא מגיע לההשתתף בתכנית ההזנה ולקבל ארוחת צהריים כמו תלמיד חילוני.

בדיון על עתירות לביטול חוק טל, הועלה הנתון שהציבור שלומד כיום בכוללים וישיבות מונה כ- 41 אלף. תגובתו הצינית של השופט מישאל חשין על כך היתה: "וירבו ויפרו וישרצו במאוד מאוד". הוא גם היה היחיד שהתנגד להסדר חוק טל.

בראיון לתקשורת הוא התבטא בחריפות נגד הציבור החרדי ואמר כי "מקבלים את זה כמובן מאליו וכדבר שגרתי שברור לחרדים שהם לא הולכים לצבא. אבל לכנסת הם בוחרים, הם יושבים בממשלה ומחליטים על חיים ומוות. מקבלים הקצבות מהמדינה כדי ללמוד ולא לעבוד. אני לא מבין את זה בכלל. זה לא מתקבל על דעתי. זה דבר שנוגע לי בציפור הנפש. בחברה יש זכויות ויש חובות. אלה רק זכויות, אין להם חובות בכלל. זה נוגע לי בתוך הבטן, בתוך הקיבה. זה אוכל אותי, זה ממיס אותי. שקר וצביעות ורמאות".

למרבה ההפתעה, דווקא אותו מישאל חשין תומך בחוק של סיעת ש"ס שהגיש ח"כ אמנון כהן, לצנזורה על אתרי האינטרנט בישראל במטרה להגן על קטינים. בראיון ל-TheCom, אמר חשין כי "בדבר הזה אני הייתי הולך כל הדרך ועד הסוף, פיקוח עד הסוף... אני לא יודע אם זה יעזור, אבל למען חינוך הדור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד