י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מנכ"ל חדש למועצת אלעד

המנכ"ל מתי אבני מגיע לאלעד כמינוי מקצועי, לאחר שצבר ניסיון רב במגוון תפקידי מפתח בניהול רשויות מקומיות

צבי כהן, ראש מועצת אלעד
צבי כהן, ראש מועצת אלעד

ביום חמישי האחרון מינה צביקה כהן, ראש מועצת אלעד, את מר מתי אבני למנכ"ל המועצה. מר אבני מגיע לאלעד כמינוי מקצועי, לאחר שצבר ניסיון רב במגוון תפקידי מפתח בניהול רשויות מקומיות. בין השאר שימש כמזכיר מועצת מזרעה כחמש שנים, וראש ועדה קרואה ב'גסר אזרקה וכחשב מלווה מטעם משרד הפנים במספר רשויות.

למר אבני תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במינהל ציבורי.

צביקה כהן אמר עם ההודעה על המינוי: "מינויו של אבני הוא חלק מתהליך ההתייעלות שעוברת מועצת אלעד, ומהצורך להתמודד עם האתגרים שאלעד מציבה כעיר בהתפתחות מואצת, ובפרט כעת, לאחר שהמועצה סיימה את ביצוע תוכנית ההבראה בהצלחה, וכמי שחפץ לשמר הצלחה זו וגם למנף אותה אל מול משרדי הממשלה, הרי שמינויו של אבני הידוע הן במקצועיותו ובניסיונו והן בעובדת היותו מוערך על ידי הפקידות הבכירה במשרדי הממשלה,יהווה המשך והתרחבות לעשייה הברוכה הקיימת כיום במועצה".

צביקה כהן אף הוסיף והודה לגזבר המועצה מר אמנון מקסימוב, שכיהן עד כה גם כמ"מ המנכ"ל, ובירך אותו על עבודתו המאומצת למען העיר.

מתי אבני המנכ"ל החדש אמר כי הוא רואה בתפקיד מחמאה ואתגר גם יחד, וכי ישמח לתרום את ניסיונו ולעבוד לצידו של ראש המועצה צביקה כהן, כדי להביא להצלחתה של העיר ולקידומה. הוא הביע את תקוותו כי משרדי הממשלה יכירו בצרכיה המיוחדים של אלעד כעיר מהמתפתחות ביותר בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד