י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צופן מסתורי

מתקפה ביולוגית עומדת להתרחש על אדמת ארה"ב. עשרות טרוריסטים הוחדרו למדינה. כאשר יינתן האות יופעלו הפצצות תוך שהן משמידות ערים רבות * ספרו המרתק והחדש של הסופר שמואל ארגמן - 'צופן מסתורי'

 "חשוב לי שבכל ספר יועבר מסר עמוק". שמואל ארגמן
"חשוב לי שבכל ספר יועבר מסר עמוק". שמואל ארגמן

שמו של הסופר שמואל ארגמן זכור לא רק לילדים שבינינו. גם המבוגרים יותר עדיין מתרפקים על ספריו האהובים, רובם הופיעו בהמשכים בירחון 'זרקור'. מי אינו זוכר את 'הצוללת הפליגה בחצות' או את 'אל מול פני הסכנה', ספרי המתח עליהם גדלנו?

המעניין הוא שלא כסופרים רבים אחרים, אין ארגמן נח על זרי הדפנה וממשיך להפיק את מיטב הסיפורת פרי עטו. בשנים האחרונות פנה גם אל פלח השוק המבוגר יותר, כאשר במקביל אינו זונח גם את הצעירים יותר. 'אבא ארך הרוח' לילדים ו'השותפים' למבוגרים הם רק שתי דוגמאות לספרות חרדית מעולה המפארת את מדפי הספרים שלנו.

במשך שנים רבות שימש הסופר שמואל ארגמן כמחנך בתלמוד תורה, נראה כי עובדה זו משפיעה רבות על אופן כתיבתו. "חשוב לי שבכל ספר יועבר מסר עמוק, שילווה את הקוראים לאורך שעות הקריאה אך גם לאחר מכן", הוא נוהג לומר. ואכן, לצד המתח והסיפור העלילתי, מיוחדים ספריו של ארגמן במסר יהודי חינוכי, המושחל בין השורות בחכמה ובדעת.

בימים אלו יצא לאור ספרו המרתק והחדש 'צופן מסתורי', ספר המצטרף בכבוד אל עשרות ספריו של המחבר. מתקפה ביולוגית עומדת להתרחש על אדמת ארה"ב, עשרות טרוריסטים הוחדרו למדינה, כאשר יינתן האות יופעלו הפצצות תוך שהן משמידות ערים רבות. מאחורי המתקפה עומדים איראן ושליטיה בעלי השאיפה החולנית לחסל את ארה"ב. סיפור, הנקרא בנשימה עצורה וסוחף עמו את הקורא.

'שמואל ארגמן' ו'צופן מסתורי', שילוב של נוסטלגיה מעלה זיכרונות נושנים עם עלילה מרתקת עכשווית ובת ימינו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד