י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מועצת רבני אירופה תתכנס במילאנו

הרבנים ידונו בשורת נושאים שעל סדר יומה של יהדות אירופה. מנכ"ל 'מרכז רבני אירופה', הרב מנחם מרגולין: הכינוס נותן כח להמשך הפעולות הברוכות של המרכז

המועצה בכינוס הקודם בבריסל. צילום: מאיר דהן
המועצה בכינוס הקודם בבריסל. צילום: מאיר דהן

מועצת רבני אירופה תתכנס בשבוע הקרוב במילאנו. במועצה מכהנים 17 רבנים מבכרי רבני אירופה מכל גווני הקשת ומכלל החוגים.

את המועצה יארח הפעם הגאון הרב גרשון מענדל גרליק, אב"ד דק"ק אוהל יעקב, וחבר מועצת הרבנים.

על סדר יומה של מועצת רבני אירופה שורה של נושאים חשובים, בהם הקמת האגף למורשת יהדות ספרד, אגף ההולך ומוקם בהשראת כינוס רבני עדות המזרח שהתכנסה לפני כחודשיים במדריד.

בנוסף לדיונים בעניינים השוטפים של מועצת רבני אירופה בהרחבת וריענון וועדות הרבנים בתחומי בתי עלמין, גיטין, ממונות, מקוואות וכו', ידונו חברי המועצה בפרוייקטים חדשים שעניינם, מאבק בהתבוללות, מאגר רישום נישואין כלל-אירופאי, ארגון הכשרות הגלובלי באירופה ועוד תחומים שעשויים לחזק את הקהילות היהודיות ברחבי אירופה.

יצויין, כי במועצת רבני אירופה מכהנים גדולי הרבנים, בהם מרביצי תורה, מחברי ספרים תורניים נודעים ויושבי על מדין. המועצה עומדת בקשר הדוק עם גדולי הפוסקים, בפניהם מובאות שאלות סבוכות להכרעה.שמופנת להכרעתם מקרב רבני הקהילות ממרחב אירופה.

מנכ"ל מרכז רבני אירופה הרב מנחם מרגולין אומר שכינוס המועצה נותנת כוח להמשך כלל הפעילות של המרכז וכלל הרבנים מחכים לדעת ולשמוע מה ידרכנו חברי המועצה, כדי להמשיך ביתר עוז וכוח את כלל הפעילות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד