ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הושלם המיזוג בין 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב

החברות השלימו את המיזוג הארגוני, הטכנולוגי והתפעולי בהצלחה רבה ומציגות את המותג הממוזג החדש: 012 סמייל * במסגרת תהליך המיתוג מחדש יושק שם המותג הממוזג ולוגו חדש

הושלם המיזוג בין 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב


בימים אלה מושלם המיזוג בין החברות 012 קווי זהב וסמייל אינטרנט זהב. זאת לאחר שבתחילת שנת 2007 הוכרז כי השתיים יתמזגו לכדי חברת תקשורת אחת. במהלך שנת 2007 השלימו החברות את המיזוג הארגוני, הטכנולוגי והתפעולי בהצלחה רבה.

בימים אלה, עם סיומו של תהליך אסטרטגי שנמשך מעל לשנה, מושק המותג 012 סמייל. המיזוג ממצב את 012 סמייל כאחת מחברות התקשורת המובילות בישראל, וכחברה המספקת שירותי תקשורת כוללים. במסגרת זו משרתת 012 סמייל למעלה ממיליון לקוחות.

יעקב נדבורני, סמנכ"ל השיווק של 012 סמייל: "במהלך השנה האחרונה ניהלנו תהליך אסטרטגי מקיף לגיבוש המותג החדש אשר יוביל את החברה הממוזגת בשנים הבאות. רעיון המותג מבוסס על היכולות הטכנולוגיות של 012 סמייל להעניק ללקוחותיה את היכולת לתקשר בכל מקום, בכל זמן ובכל דרך. זהו עולם שבו הצרכן יכול לתקשר מתי שירצה, עם מי שירצה, וכמה שירצה - עולם פתוח שבו הכל אפשרי. אנו ב- 012 סמייל מאמינים שכשהתקשורת הטכנולוגית והבינאישית טובה יותר, הכל אפשרי".

בהתייחס למגזר החרדי, אמר יעקב נדבורני כי החברה רואה בו קהל יעד איכותי וחשוב וכי ל012 קווי זהב מסורת ארוכת שנים עם הציבור החרדי, ראשיתה בהנהגת השיחות הבינלאומיות, כאשר 012 קווי זהב הייתה הראשונה שזיהתה את הצרכים הייחודים והרגלי השיחות של הציבור החרדי ונתנה לכך מענה בתחום השירות והתעריפים.

נדבורני הדגיש שכחברה מובילה בתחומה מקיימת 012 סמייל מגעים אינטנסיביים עם הגורמים המוסמכים במגמה למצוא את המתכונת הראויה, הטכנית והמעשית, להציע שירותי תקשורת איכותיים, המבוססים על היכולות הטכנולוגיות הגבוהות של 012 סמייל מחד, ומאידך תוך שמירה על הכללים התואמים את אורח חייו של הציבור החרדי.

סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 Smile: "שנת 2007 הייתה עבורנו שנה של אתגרים, בה השלמנו באמצעות הידע, הניסיון והיכולות הטמונות בשתי החברות את המיזוג הארגוני, הטכנולוגי והתפעולי בהצלחה רבה. במקביל לתהליך המיזוג ביצענו הנפקה מוצלחת בבורסה בניו-יורק ובבורסה בת"א. בנוסף, השקנו את שירות הטלפון הפנים ארצי, לרבות ניידות המספרים. היום אנו משלימים את תהליך המיזוג, אשר החל בינואר 2007 ומסתיים בהשקת המותג הממוזג 012 Smile, חברת תקשורת אחת מתקדמת ומובילה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד