י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ח"כ בניזרי: לא אתפטר

הח"כ שהורשע היום בקבלת שוחד, הפרת אמונים ושיבוש הליכי משפט, כינס אחר הצהריים מסיבת עיתונאים והודיע: אני לא מתפטר. הוא הוסיף: "אמא שלי קיבלה התקף לב, ואבי קיבל אירוע מוחי בעקבות הפרשה"

ממשיך כרגיל. בניזרי, היום. צילום: גיל יוחנן
ממשיך כרגיל. בניזרי, היום. צילום: גיל יוחנן

חבר הכנסת המורשע, שלמה בניזרי (ש"ס), הודיע במסיבת עיתונאים שערך אחר הצהריים כי אין בכוונתו להתפטר מהכנסת. בדבריו פנה בניזרי לעיתונאים ואמר: "אחרי ששמעתי את אנשי הפרקליטות, שאמרו שזו פרשת השוחד מהגדולות שהיו במדינה - זה השקר הכי גדול שפורסם מאז קום המדינה. שמונה שנים אני נרדף".

ח"כ בניזרי הורשע היום (א) בבית משפט השלום בירושלים בעבירות של קבלת שוחד מהקבלן משה סלע. הוא הורשע גם בהפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי משפט, אך זוכה מאישומים אחרים שיוחסו לו.

במסיבת העיתונאים שכינס, אמר בניזרי: "אני מכבד את הכרעת הדין ואני מרגיש חובה לדבר. באשר לעבירות השוחד - היום שוב שמעתי את אנשי הפרקליטות - נראה לי שיש בלבול. הייתה טיוטת כתב אישום שדובר שם על דברים שהבהילו גם אותי. מי שקורא את הכרעת הדין שואל איפה עבירת השוחד הגדולה שהייתה מאז קום המדינה".

בניזרי הוסיף כי אין בכוונתו להתפטר מהכנסת: "לאחר קבלת ההכרעה החלטתי להשעות את עצמי. פניתי מיד למחלקה המשפטית של הכנסת וביקשתי לדעת איך אני מבצע את ההשעיה שלי. הם אמרו שאין חיה כזו - או להתפטר או להמשיך לכהן כח"כ. ברגע שאתפטר טרקתי את הדלת לחיים הפוליטיים. אני לא מתפטר, בוא נחכה לגזר הדין".

הוא הוסיף כי סבל רב נגרם למשפחתו בעקבות החקירה: "אמא שלי קיבלה התקף לב ואבא שלי אירוע מוחי. חשוב לי שהסיפור יקבל את הפרופורציות הנכונות היו בעלי אינטרסים - הן בפרקליטות והן במקומות אחרים. אני ממשיך לעבוד רגיל".

קישורים:
ח"כ שלמה בניזרי הורשע בקבלת שוחד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד