י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ח"כ בניזרי חש ברע ופונה לבית חולים

הח"כ המורשע מש"ס לא חש בטוב מאז תחילת החג, אמש התגברו המיחושים והיום הוא פונה לבדיקות בבית החולים. כזכור, התביעה במשפטו דורשת להטיל עליו 7 שנות מאסר

מדחי אל דחי. שלמה בניזרי. צילום: לע"מ
מדחי אל דחי. שלמה בניזרי. צילום: לע"מ

הלחץ הכריע. חבר הכנסת שלמה בניזרי (ש"ס) פונה היום (ג) בשעות הצהריים לבית החולים ביקור חולים בירושלים לאחר שחש ברע. מצבו טרם התברר וכעת נערכות בדיקות לבירור מצבו בחדר המיון.

בניזרי נכנס לבית החולים כשהוא צועד על רגליו ומלווה באשתו ובבני משפחתו. מצבו אינו מוגדר חמור, עם זאת התברר כי מאז אמש הוא מתלונן על כאבי ראש עזים ומיחושים בחזה, וכי מאז כניסת החג הוא אינו בקו הבריאות.

האם זהו הלחץ מהמשפט המתרחש? בשבועות האחרונים עבר בניזרי תקופה לא פשוטה, בה התקבל פסק דין חמור בעניינו, במסגרתו הוא הורשע, יתרה מזאת, התביעה דורשת להשית עליו עונש מאסר בפועל בן 7 שנים, ואות קלון שתמנע ממנו להמשיך בתפקידו כחבר כנסת.

לאחר הכרעת הדין אמר בניזרי: "שמונה שנים אני נרדף על לא עוול בכפי. איפה עבירת השוחד הכי גדולה שהיתה מאז קום המדינה? כנבחר ציבור אני מרגיש חובה להביא את גרסתי להכרעת הדין ולא להתחבא בביתי ולקיים שתיקה כהודאה", הוא הוסיף כי בריאות הוריו נפגעה כתוצאה מהמשפט.

קישורים:
התביעה דורשת: 7 שנות מאסר לח
ח
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד