י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

היום: גזר דינם של ח"כ בניזרי והרב אלבז

המערכת הפוליטית דרוכה לקראת גזר הדין במשפטם של בניזרי והרב אלבז שהורשעו לפני כחודש. המדינה מבקשת: שבע שנות מאסר לבניזרי. הוא עצמו מושכנע בחפותו

השופט יאמר את דברו. שלמה בניזרי
השופט יאמר את דברו. שלמה בניזרי

דריכות רבה במערכת הפוליטית והמשפטית לקראת גזר הדין במשפטם של ח"כ שלמה בניזרי מש"ס והרב ראובן אלבז. שופט בית משפט השלום בירושלים, יעקב צבן, שהרשיע את השניים, צפוי לפרסם את גזר הדין היום (א) אחר הצהריים.

בית משפט השלום בירושלים הרשיע את ח"כ בניזרי לפני כחודש בעבירות של קבלת שוחד מהקבלן משה סלע. הוא הורשע גם בהפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי משפט, אך זוכה מאישומים אחרים שיוחסו לו. במשפט הורשע גם פטרונו של בניזרי, הרב ראובן אלבז.

במסיבת העיתונאים שכינס לאחר ההכרעה, אמר בניזרי: "אני מכבד את הכרעת הדין ואני מרגיש חובה לדבר. באשר לעבירות השוחד - היום שוב שמעתי את אנשי הפרקליטות - נראה לי שיש בלבול. הייתה טיוטת כתב אישום שדובר שם על דברים שהבהילו גם אותי. מי שקורא את הכרעת הדין שואל איפה עבירת השוחד הגדולה שהייתה מאז קום המדינה".

בשלב הטיעונים לעונש ביקשה עורכת הדין נורית ליטמן, מפרקליטות מחוז ירושלים, מהשופט יעקב צבן לגזור על בניזרי עונש ש'ישדר מסר חד משמעי'. העונש על פי דרישת הפרקליטות: שבעה שנות מאסר בפועל, קנס כספי גבוה וקלון מיידי על מעשיו.

במהלך חג הפסח פונה בניזרי לבית החולים 'ביקור חולים' בירושלים, לאחר שחש בליבו, לדברי מקורביו הוא חש שלא בטוב מאז תחילת החג, אך דחה שוב ושוב אופציה של פינוי לבית החולים. לאחר סדרת בדיקות שעבר הוא שוחרר לביתו, ונמסר שמצבו טוב.

קישורים:
התביעה דורשת: 7 שנות מאסר לח"כ בניזרי
ח"כ בניזרי: לא אתפטר
ח"כ בניזרי חש ברע ופונה לבית החולים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד