י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ל'מלכות' יש אלבום חדש

אחרי ההגדה המוצלחת לפסח, משיקים ב'מלכות וקסברגר' את "פרק שירה" המשולב בתמונות מדהימות, בעיטורים ייחודיים ובהטבעות זהב

תמונות מאירות עיניים, פרק שירה
תמונות מאירות עיניים, פרק שירה

התשבחות והתגובות הרבות שהתקבלו בערב פסח כשיצאה ההגדה המצוירת של מלכות וקסברגר – מזכרות לאירועים, הביאו את ראשי החברה לעצב את הדבר הגדול הבא, תרתי משמע, שחייב להיות בכל בית יהודי. מדובר ב"פרק שירה" המשולב בתמונות מדהימות מאירות עיניים וכמיטב המסורת המוקפדת של "מלכות וקסברגר" גם עיטורים ייחודיים והטבעות זהב.

בדברי המבוא למהדורה המפוארת החדשה מתוארת מעלת אמירת פרק שירה: "אחד הגילויים הנפלאים שזכה בהם דורנו לקראת בוא המשיח, הוא אורו הכביר של "פרק שירה", אשר הפך להיות נחלת הכלל, ולא רק של יחידי סגולה בלבד. לצורך המחשת האלמנטים המרכיבים את פרק השירה כמידת היכולת האנושית המוגבלת, יצא צוות צלמי 'מלכות וקסברגר' אל חיק הטבע, להתמזג עם שירת הבריאה ולהנציח את אותם משוררים – החיות והבהמות, גרמי השמים ועוד, באופן ברור, חד ומוחשי..."

מאות שעות הצילום גרמו לאנשי החברה כמו הצלמים, הגרפיקאים ועורכי האלבום החדש להתרגש למראה התוצאה. ר' זאביק וקסברגר בטוח שהאלבום עם התמונות המרהיבות ומשובבות הלב, יחדד עוד יותר את התחושה ויקרב את רגש ההודיה להשם ית', אל ההכרה העוצמתית של "מה רבו מעשיך ה', כולם בחכמה עשית!"

בשלב ראשון יוצא האלבום בפורמט גדול, במקביל להגדה של פסח המפורסמת של "מלכות". בכל עמוד מופיעה תמונה צבעונית גדולה מכל שירה ושירה, בהטבעות זהב מפוארת למדי. החברה מאפשרת להטביע לוגו או ברכה מיוחדת לאירועים כהודיה לקב"ה.


מחיר: 75 שקלים


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד