י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בלעדי: פגישה בין הצדדים במאבק על 'שפע שוק'; התקדמות ניכרת במגעים

'בחדרי חרדים' חושף: עורכי הדין של 'הריבוע הכחול' ו'הוועדה למען השבת' נפגשו השבוע. בפגישה הושגו סיכומים ראשוניים לגישור בין הצדדים. כל הפרטים

התגמשות. גולדקנופף (צילום: יוסי שחר)
התגמשות. גולדקנופף (צילום: יוסי שחר)

האם לאחר חודשים ארוכים של מאבק והתגוששות מגיע החרם על 'שפע שוק' לסיומו?

בימים האחרונים חלה, לכל הפחות, התקדמות ניכרת במגעים בין נציגי 'הריבוע הכחול' לבין נציגי 'הוועדה למען השבת'.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביום א' האחרון התקיימה פגישה בין עורך הדין אלי מירון, המייצג את 'הוועדה למען השבת', ומשמש כנציגו האישי של האדמו"ר מגור, לבין עורך הדין אלי זוהר, בא כוחה של רשת 'הריבוע הכחול'.

לא מוכר, נכון לעכשיו. דודי ויסמןצילום: לא מוכר, נכון לעכשיו. דודי ויסמן
לא מוכר, נכון לעכשיו. דודי ויסמן

במהלך הפגישה הועלו הצעות שונות ורעיונות חדשים לגישור בין הצדדים הניצים. על פי הידוע כעת, הושג מתווה לסיכום כלשהו בין הצדדים, שטיבו לא ידוע לנו.

כך או כך, למרות הצהרותיהם החד-משמעיות של בעלי 'הריבוע הכחול' – דודי וויסמן, ויו"ר 'הוועדה למען השבת' – הרב יצחק גולדקנופף, נראה כי שניהם מוכנים כעת לרדת מן העץ הגבוה עליו טיפסו.

בתקופה האחרונה עשה ויסמן קולות כאילו הוא מעוניין להיפטר מרשת 'שפע שוק'. המהלך החל בסגירת כמה סניפים והחלפת שמם, והגיע לשיאו עם הפרסומים בדבר משא ומתן אותו הוא מנהל מול איש העסקים רמי לוי לגבי מכירת הרשת. נראה כי דברים השתנו.

גולשים בפורום 'בחדרי חרדים' פרסמו, כי היום (ד) אמורה להתקיים פגישה בין דודי ויסמן לבין גולדקנופף. כל נסיונות 'בחדרי חרדים' לאשר או להכחיש את המידע נתקלו בחומה בצורה של שתיקה מהדהדת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד