ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סניף חדש ל"יד שרה" בבית החולים בילינסון

הסניף מיועד לחולים המשתחררים מבית החולים וזקוקים לציוד רפואי להמשך החלמתם בבית

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין ושלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה, קובעים את המזוזה בפתח הסניף
ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין ושלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה, קובעים את המזוזה בפתח הסניף


סניף חדש ליד שרה בבית החולים בילינסון. הסניף מיועד לחולים המשתחררים מבית החולים וזקוקים לציוד רפואי להמשך החלמתם בבית. בטקס הפתיחה ציין שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה, כי זהו הסניף האחד עשר של יד שרה בבתי חולים בארץ. "פתיחת סניפים בבתי חולים היא המשך המגמה בשיפור השירות ללקוח. סניף בילינסון יקל על החולים המשתחררים ויחסוך מהם את הצורך להגיע לסניפים בתוך הערים", הוא הוסיף. לוברבום הודה לכל צוות בית החולים על הנכונות בהקצאת שטח לסניף והעזרה הרבה בפתיחתו. ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין, הודה ליד שרה על תרומתם לציבור. "כבית חולים מוביל באיכות השירות לציבור, אני רואה ביד שרה חלק נוסף וחשוב במערך הכולל של השירות של בית החולים. אני מקווה שיחד נוכל להרחיב את סל השירותים הניתנים לחולים המשתחררים במטרה להקל על החלמתם", הוא ציין. רכישת הציוד הרפואי לסניף התאפשרה בזכות תרומה של הקרן לפיתוח שירותים לנכים בביטוח הלאומי. בטקס השתתפו גם ד"ר בעז תדמור, מנהל בית החולים בילינסון; הרב מנחם רוזנברג, רב שירותי בריאות כללית וסגנו הרב חיים קאופמן; רב ביה"ח בילינסון, הרב שמואל הרטמן; רופאים, אחיות ואנשי צוות בבית החולים; חברי הנהלת יד שרה ומתנדבי יד שרה מהסניף והאזור.

בסניף בילינסון ניתן לשאול מגוון רחב של מכשירים, ביניהם: כסאות גלגלים, הליכונים, משאבות חלב ועריסות, בלוני חמצן, כסאות רחצה, גלאי סוכר, מדי לחץ דם ועוד. בסניף גם ציוד מיוחד לילדים המשתחררים מבית החולים שניידר. את הסניף מפעילים 15 מתנדבים בניהולו של חיים זלצר והוא פתוח בימים א'-ה' בשעות 10.00-15.00 וביום ו' בשעות 9.00-11.00.

ליד שרה מעל ל- 100 סניפים ברחבי הארץ בהם מתנדבים כ- 6,000 איש מכל מגזרי האוכלוסייה. בשנה האחרונה נעזרו ביד שרה כ- 400,000 איש. יד שרה אינה זוכה לתקציב ממשלתי שוטף וכל פעילותה ממומנת מתרומות הציבור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד