ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מתנדבי 'איחוד הצלה' חגגו ב'חפץ חיים'

3,000 מתנדבי 'איחוד הצלה' ובני משפחותיהם נהנו ביום גיבוש בפארק המים בקיבוץ 'חפץ חיים'. מתנדב בארגון: "יום הגיבוש נתן למשפחתי אורך רוח לאפשר לי להמשיך במאמץ היום-יומי למען הצלת חיים"

המתנדבים בפארק (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')
המתנדבים בפארק (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')

יום גיבוש ארצי ומאוחד התקיים השבוע לכלל משפחות מתנדבי "איחוד הצלה" מכל רחבי הארץ בפארק המים "חפץ חיים". בסיכום יום הגיבוש הארצי נרשמה השתתפות מרשימה של למעלה מ-3000 נפש מקרב 1200 משפחות מתנדבי "איחוד הצלה" מדן ועד אילת.

מאות המשתתפים שהגיעו ל"חפץ חיים" כבר בשעה 13:00 בצהרים, נהנו מכל מתקני פארק המים, הלונה-פארק, פינת החי, פינות יצירה, ארוחת צהרים כיד המלך, ועוד .


"ליום הגיבוש הארצי למשפחות המתנדבים שתי מטרות עיקריות", אומר אלי פולק מההנהלה הארצית של "איחוד הצלה". "האחת היא לגבש את המתנדב מירושלים עם המתנדב מאשדוד, ואת המתנדב מצפת עם המתנדב מבית שמש -הרי לכולם מטרה אחת, הצלת חיים, וסביב זה כולנו פועלים בכל הארץ. אך הסיבה העיקרית לקים יום הגיבוש הוא הכוח, המוטיבציה והחשק שזה נותן למתנדבים ולבני משפחותיהם להמשך הפעילות בהצלת חיים, וזה חלק בלתי נפרד מתפקידנו כארגון ארצי וגג למתנדבים מכל הארץ".

מאות המתנדבים הודו במהלך יום הגיבוש שנערך לחברי ההנהלה על פועלם המבורך והבלתי פוסק למען רווחת המתנדבים ובני משפחתם. "עצם העובדה שיום הגיבוש נערך לכל בני המשפחה ולא רק למתנדב, מעניקה לנו מוטיבציה אדירה להמשיך בפעילות", סיפר אהרן גץ מתנדב "איחוד הצלה" מירושלים. "התחושה המשפחתית שקיבלנו ביום הגיבוש נתנה למשפחתי אורך רוח וחשק לאפשר לי להמשיך בעבודה הקשה והיום-יומית למען הצלת חיים", הוסיף עליו משה טרבלסי חובש "איחוד הצלה" מטבריה.


השינוי המשמעותי השנה מהשנה הקודמת הייתה הצטרפותם של עשרות המתנדבים מזרת אשדוד ולכיש שהצטרפו לפני כחצי שנה לארגון הארצי "איחוד הצלה" ובאו בהמוניהם להשתתף באירוע הארצי של הארגון. במהלך האירוע חולקו לעשרות מתנדבים מצטיינים תעודות הוקרה על פועלם, וביניהם המתנדב שמואל איבגי מאילת שנפצע קשה מאד בתאונת דרכים לפני מספר חודשים, ובניסים שב להכרתו וב"ה נמצא כעת בשלבי התאוששות והבראה מלאים.

בתום האירוע המכובד בירך יו"ר הארגון, זאב קשש, את המתנדבים על פועלם והודה לבני משפחותיהם על המסירות והנאמנות בתמיכת אבי המשפחה המתנדב, אשר מסירותו הבלתי נלאית מכוונת למען המטרה הנעלה של הצלת חיי אדם ורווחת הזולת. קשש סיים בתפילה כי הציבור לא יזדקק לשירותיהם של המתנדבים ואמר כי הנהלת הארגון תמשיך במלוא המרץ לדאוג לרווחתם ולמקצועיותם של המתנדבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד