י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אסון המעלית: הדיירים מאשימים את הבעלים

כבר לפני מספר חודשים הוגשה תלונה לבעלי הבניין, לאחר שהמעלית נתקעה למשך שעה ארוכה. לדברי דיירי הבניין, המעלית מעולם לא תוקנה "וראשי הרשויות שאמורות לטפל בעניין מצפצפים עלינו"

תדהמה וכעס. אנשי ההצלה מחלצים את הילד מתחתית הפיר
תדהמה וכעס. אנשי ההצלה מחלצים את הילד מתחתית הפיר

דיירי הבניין בו מצא את מותו הילד יעקב משה ניימן ז"ל בן ה-5 אומרים, כי כבר לפני מספר חודשים הוגשה תלונה לבעלי הבניין, כי המעלית נתקעה למשך שעה ארוכה וכי יש לתקנה. לדבריהם, למרות התלונות, מעולם לא תוקנה המעלית. הדיירים טוענים גם כי בעלי הבניין, חברת 'טיילור וייט פרוג'קט', אפילו לא בדקו את המעליות, כנדרש על פי החוק.

הטרגדיה הכתה בתדהמה ובכעס את תושבי ויליאמסבורג. הקו החם העירוני 103 קרס בעקבות מאות הטלפונים הנזעמים שהגיעו למוקד, שכן רבים מהבתים בשכונת ויליאמסבורג נבנו בשנות ה-50 והמעליות הישנות נתקעות לא פעם למשך זמן רב.

שלמה אייזנברג, המתגורר בבניין בן 10 קומות בשכונה, אומר: "זו לא רק הטרגדיה של משפחת ניימן. זו הטרגדיה של כולנו. תארו לעצמכם ששני הילדים שלכם יוצאים לחיידר, נכנסים למעלית כמו שהם כבר עושים מאז עומדם על דעתם, ושתי דקות אחרי זה כבר אין ילד. והשני ניצל בנס כשהוא תקוע במעלית דקות ארוכות ושומע את צווחותיו של אחיו שנפל 10 קומות.

"הרי כולנו גרים בבניינים כאלה. אבא שלי על כיסא גלגלים נתקע לא פעם ונאלץ להזיע בתוך המעלית, עד שבאו לחלץ אותו. לפחות פעמיים בשבוע המעלית הישנה נתקעת ולא עובדת ואנחנו צריכים לטפס 11 קומות עם הילדים הקטנים, וראשי הרשויות שאמורות לטפל בעניין מצפצפים עלינו"
.
הדיירים טוענים גם כי חברת "טיילור וייט פרוג'קט" לא התייחסה כראוי לטרגדיה.

קישורים:
טרגדיה במעלית - תמונות
ויליאמסבורג: בן 5 נפל ממעלית ונהרג
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד