י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תקדים: 'האיגוד' הקים אתר אינטרנט

פריצת דרך: ארגון 'איגוד מנהלי הישיבות', בו חברים מנהלי מוסדות מהבכירים שבציבור החרדי, מקים אתר אינטרנט משלו. המפתיע: האתר כולל יחסי ציבור לארגון ולא רק מידע. שינוי בגישה?

ישיבה נקודה נט. דף הבית
ישיבה נקודה נט. דף הבית

נפל דבר ברשת. 'איגוד מנהלי הישיבות', גוף חרדי לכל דבר ועניין, הקים אתר אינטרנט משלו. באתר, הנמצא עדיין בשלבי בניה, ימצא הגולש מידע על פעילות האיגוד, וכן מסמכים רבים.

על פי דברי מזכיר 'האיגוד', שלמה ברילנט, המובאים באתר, "מטרת האתר היא להכיל מאגר מידע מקיף בנושא החינוך החרדי בארץ לתועלת מנהלי הישיבות המעוניינים לעקוב אחר העדכונים השוטפים בעולם החינוך ואחר הנחיות משרדי הממשלה בתחומים הנוגעים להם ואף לסייע בהבהרתן במידת הצורך".

בשלב זה עדיין לא מופיעים באתר כתבות חדשותיות, כמובטח בדף הבית. מה שכן תמצאו בו, לא ממש מעניין את הגולש הממוצע, אך תועלתי מאד עבור מנהלי המוסדות. ממספרי טלפון של כל הנוגעים בדבר במשרדי הממשלה, ועד הורדת טפסים ונהלים על קבצי pdf.

הדבר המפתיע ביותר הוא קיומם של תמונות יח"צ אותם מפרסם הארגון באתר. כלומר, לא רק אתר מעשי עם אינפורמציה תועלתית, אלא גם פרסום פעילות 'איגוד מנהלי הישיבות' דרך הרשת.

מדובר, כאמור, בפריצת דרך בתולדות יחס החברה החרדית לאינטרנט. כשארגון רשמי ומוכר בו חברים בכירים ביותר בציבור החרדי, מקים אתר משלו ברשת האינטרנט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד