י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האדמו"ר מבעלזא: "האחדות בבית שמש חשובה"

את הדברים אמר לשר התמ"ת אלי ישי שבא למעונו יחד עם מועמד ש"ס בבית שמש, משה אבוטבול, בשליחותו האישית של הגר"ע יוסף. האדמו"ר התעניין במהלכי מערכת הבחירות, ובירך את אבוטבול בברכה והצלחה

האדמו"ר מבעלזא מברך את אבוטבול
האדמו"ר מבעלזא מברך את אבוטבול

השבוע (יום ד') ביקרו במעונו של האדמו"ר מבעלזא, יו"ר תנועת ש"ס אלי ישי, יחד עם המועמד לראשות העיר בית שמש, משה אבוטבול. הם ביקשו את ברכתו ותמיכתו של האדמו"ר לקראת הבחירות הקרובות לעיריית בית שמש.

הביקור החל בסיור בבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא, שם הראו ראשי קהילת בעלזא למשלחת של ש"ס את בית המדרש ואת הצורך להרחיב את גבולותיו, לאור פריחתה וצמיחתה של החסידות.

אנשי ש"ס עם האדמו"ר, אתמולצילום: אנשי ש"ס עם האדמו"ר, אתמול
אנשי ש"ס עם האדמו"ר, אתמול

בתום הסיור המשיכו המבקרים למעונו של האדמו"ר הנמצא בסמיכות, שם בראשית הדברים אמר השר ישי, כי הוא בא לאדמו"ר בשליחות אישית מהגר"ע יוסף, שנושא הבחירות בבית שמש חשוב לו במיוחד.

האדמו"ר שאל לשלומו ובריאותו של הגר"ע, ואם הוא מקיים גם השנה עצרות תפילה לקראת הימים הנוראים כפי שערך בעבר. השר ישי השיב כי הרב יוסף מקבל מדי יום ביומו אוטובוסים מכל רחבי הארץ וכל יום מגיעים מישוב אחר. אך למרות זאת דינה של בית שמש שונה. העיר תהיה המקום היחיד שהוא יבקר בו ואף יערוך עצרת מרכזית להמונים.

השר ישי והמועמד לראשות העיר משה אבוטבול, הציגו בפני האדמו"ר את טבלת הנתונים בבית שמש, ממנה עולה כי הצבת המועמדות הינה מהלך שקול, ללא סיכונים מיותרים. השר אף הוסיף כי משה אבוטבול הוא אדם מוכר ביותר בשכונות העיר הישנה בבית שמש ויש לו תומכים רבים, כולל במפלגות שאינן חרדיות כמו "דור אחר" ו"העבודה".

האדמו"ר שמח לשמוע את הדברים, והתעניין על פרטים נוספים החשובים להשלמת המהלך. הוא ציין כי אם התפתחותה של בית שמש חשובה לכולם, הרי שצריך לעשות הכול שתהיה אחדות בתוך קהילות היראים, דבר שיביא ברכה לכלל התושבים.

במהלך הביקור, הוזכר כי בימים שאבוטבול שימש כמ"מ ראש העיר והממונה על ההנדסה, הוא עזר רבות לבניית קריית בעלזא בעיר, וסייע בידי העסקנים לקליטה מסודרת של הקהילה החשובה. האדמו"ר השיב כי הוא זוכר את הדברים.

יצוין כי בפגישה השתתפו גם ראשי חסידות בעלזא, ובהם חה"כ לשעבר הרב ישראל אייכלר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד