י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ארוכה הדרך לצאת מהפקק

אם ציפו תושבי גוש דן לרכבת הקלה, שתושיע אותם מהפקקים האיומים, הרי שהמשבר העולמי הגיע גם אליהם • עוד דחיה בפרויקט הרכבת הקלה בתל-אביב

הנה לא באה הרכבת
הנה לא באה הרכבת

רק חודשים ספורים חלפו מאז יצאו מנהלי פרויקט הרכבת הקלה בתל-אביב במסע פרסום רעשני, שבישר לתושבי גוש דן הצפופה כי הנה, או-טו-טו, הקץ לפקקים.

בפרסום טרחו והזכירו לנו (כאילו יכולנו לשכוח..) את הפקקים, בהם אנו תקועים בבקרים בדרכנו תל-אביבה, וחזרו על ההבטחה לפיה תוך זמן לא ארוך מדי יקיץ הקץ על סבלנו.

ליד בית החולים בלינסון כבר הוכן הגשר המתאים, ברחובותיה של יפו ניתן הבחנו זה חודשים רבים בעבודות האינטנסיביות לסלילת המסלול לרכבת הקלה, והדרך בת-ים-יפו-תל-אביב, רמת גן, בני-ברק, בלינסון, פתח-תקווה נראתה קצרה מתמיד.

מתברר כי המשבר העולמי תקע מקלות גם בגלגלי פרויקט זה. זה פעם שנייה שאפריקה ישראל, השותפה ב-20% בתאגיד MTS הזכיין בפרויקט, יוצאת בהודעת דחייה לתנאי המימון לפרויקט. בפעם הקודמת חרגה מתאריך ה-25 לספטמבר 2008, כעת היא 'מותחת' את התאריך עד ל-31 לינואר 2009.

וכך, בעוד פרויקט הרכבת הקלה מצטרף לרשימת קורבנות המשבר הכלכלי העולמי, ימשיכו כבישי גוש דן לשאת על גבם את המסה הבלתי אפשרית של כלי הרכב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד