י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עקב הבחירות: הוקדמה חתונת גור

חתונת נכדתו של האדמו"ר מגור, בת בכורה לבנו רבי נחמיה מאשדוד, תוקדם ככל הנראה בשבוע - לתאריך ט' בשבט. עסקני גור מחפשים כעת מועד פנוי עבור שתי חתונות שהיו אמורות להתקיים בתאריך המבוקש

האדמו"ר מגור, באחת מחתונות המשפחה.  צילום: מנח זרקא
האדמו"ר מגור, באחת מחתונות המשפחה. צילום: מנח זרקא

בעקבות ההחלטה על מועד קיום הבחירות ביום רביעי, ט"ז בשבט תשס"ט, החליטו במשפחת האדמו"ר מגור להקדים את מועד שמחת הנישואין של נכדת הרבי, שתוכננה ליום שלישי ט"ו בשבט, לשבוע קודם לכן - יום שלישי, ט' בשבט.

בשעות אלו נעשים מאמצים גדולים על-ידי עסקני גור למצוא מועד פנוי אחר, באותם ימים, עבור שתי חתונות של אנשי החסידות, שהיו אמורות להתקיים במועד החדש שנקבע, ט' בשבט.

בשמחות משפחת האדמו"ר מגור משתדלים לקבוע ולפרסם את מועדי שמחות הנישואין במשפחה בהקדם האפשרי, ובסמיכות לגמר השידוך, בכדי שציבור המחותנים מבין החסידים, יוכלו לקבוע את מועדי שמחותיהם ללא חשש שביום שמחתם תתקיים שמחת נישואין אצל משפחת האדמו"ר, בה משתתפים כל ציבור החסידים.

כאמור, ליום ט' בשבט היו מתוכננות שתי חתונות של חסידי גור, ולפני קביעה סופית של המועד החדש, כיום שמחת הנישואין בגור, ביקש האדמו"ר לדאוג למשפחות אלו לאולמות ולכל יתר הדברים המוזמנים מראש, במועד אחר, בכדי שלא יגרם להם שום נזק ועוגמת נפש משינוי המועד.

בחצר גור אומרים, כי הסיבה להקדמת הנישואין בשבוע היא עקב מנהגו של האדמו"ר מגור, בכל שמחות הנישואין במשפחתו, לקיימן ביום שלישי שנכפל בו כי טוב, ובמחציתו הראשונה של החודש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד