י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

העימות ברדיו: מלחמת גרסאות

במטה פרוש זועמים: עימות בין ברקת לפרוש ב'רדיו ירושלים' בוטל. "ברדיו הבטיחו ששעת השידור תוקדש לפרוש - וחזרו בהם". 'רדיו ירושלים': "להד"ם". ובתקשורת השמאלנית, דווקא פרוש צובר תאוצה

ברקת ופרוש בעימות של 'מקור ראשון'. צילום: יוסי שחר
ברקת ופרוש בעימות של 'מקור ראשון'. צילום: יוסי שחר

הוויכוח על העימותים לא מסתיים. עד עתה דחה ברקת עימותים שיזמו הערוצים 1 ו-2 בטלוויזיה, וכעת נדחה גם עימות שיזם 'רדיו ירושלים' ל-5 בנובמבר. במטה פרוש טוענים כי 'רדיו ירושלים' הודיע כי במידה וברקת יתמיד בסירובו - יעניקו את שעת השידור שהוקצבה לכך, למאיר פרוש בלבד.

השבוע הודיע 'רדיו ירושלים', כי הוא מבטל את העימות.

"ברקת כל-כך חושש מעימות אפילו בפני קהל של 15 איש", אומרים במטה פרוש. למותר לציין, כי במטה פרוש זועמים על 'רדיו ירושלים' על ביטול ההבטחה, כהגדרתם, להעניק להם את שעת השידור, במקום העימות שהיה אמור להיערך.

אולם, מבירור שערכנו עם 'רדיו ירושלים' עולה תמונה מעט שונה ממה שמציגים במטה פרוש: "לא הבטחנו שניתן לו שעה שלימה. רצינו לערוך עימות בין המתמודדים ומכיוון שנענינו בחוסר היענות מצד חלק מהמתמודדים, החלטנו לבטל את העימות. לא הובטח, בשום שלב, לתת את השעה לפרוש, הדבר אסור על-פי חוקי הבחירות".

גיל פלד, ממטה פרוש, מתעקש על גירסתו: "דיברנו עם 'רדיו ירושלים', והובטח לנו שיהיה עימות. אמרתי להפקה, ניר לא יבוא לעימות. הוא מפחד! המפיקה אמרה לי: 'אם הוא לא בא כל השעה שלכם'. ביום חמישי האחרון הוא ביטל, כמצופה, את העימות. וברדיו ירושלים מתכחשים להבטחות שנתנו. צר לי על כך".

למרבה ההפתעה בכלי התקשורת החילונים זוכה המועמד החרדי מאיר פרוש לעדנה ולתגובות חמות.

חיים יבין, בראיון שהעניק ל'רדיו 103' אמר:

"ואם זה טבעי שאני אצביע לרון חולדי אז תתפלאו לשמוע שאני הקטן כירושלמי וותיק חייתי שם יותר מארבעים שנה שוקל ברצינות להצביע, לא תנחשו, בשביל מאיר פרוש. אני מכיר אותו מעט מאוד, אבל אני יודע שהוא מאכער בולדוזר, דוחף דברים. הקדנציה של לופוליאנסקי לא הייתה כל-כך גרועה, הוא דאג לחילונים לא פחות מאשר לדתיים ולחרדים. לחרדים צריך לדאוג הם חיים במצוקה אמיתית בירושלים.

"מועמד חילוני כמו ברקת לא בטוח שיביא יותר כסף לירושלים , ולא ממש יסייע להם אלא יביא רק צרות. בר אילן, למשל, היה שקט שם בעת האחרונה, לא? המנהיגים החרדים מבינים את הקבוצות השונות בירושלים גם את החילונים וגם את הערבים, ואין סיבה שפרוש לא ידאג להם לפחות כמו ניר ברקת. באשר לבריחה מירושלים ולעוני, זו לא בעיה מוניציפלית. לא ברקת ולא ידידי דן בירון, מועמד הירוקים, איש מהם לא יביא כסף, השקעות, מיליונרים לירושלים.

"ואני אגלה לכם סוד: ירושלים לעולם לא תהייה תל אביב, אז לא בטוח, אבל אני שוקל לתת את קולי לרב פרוש, ושיגיד עלי ברכה בשבת. אה?"

גם בעיתון 'הארץ' מתפרסמים מאמרים הקוראים לציבור לתמוך במועמדותו של מאיר פרוש לראשות העיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד