י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אריה דרעי יסביר את מאיר פרוש

אריה דרעי מצטרף למטה ההסברה של המועמד מאיר פרוש. יתמקד בעיקר בהסברה במגזר החילוני וינסה למזער נזקים. שושבין ההסכם: יהושע פולק

אריה דרעי. יסביר
אריה דרעי. יסביר

לפני מספר שבועות, קודם שהסיר את מועמדותו לראשות עיריית ירושלים, נועד אריה דרעי עם מנחם פרוש. השניים, שמכירים זמן רב, עוד מימי משרד הפנים העליזים, שוחחו בחום רב.

דרעי הבטיח שאם בית המשפט לא יאפשר לו לרוץ בסופו של דבר לראשות עיריית ירושלים, יעשה ככל שביכולתו על מנת לעזור למאיר פרוש להיבחר. מנחם פרוש, שהעריך כי בית המשפט לא יאפשר לדרעי להתמודד, נצר את ההבטחה בליבו, וחיכה לשעת כושר.

לצערו, שעת הכושר הגיעה.

ה'קול החרדי' מדווח, כי אתמול (ב), לאחר הפירסום השלילי בכלי התקשורת החילוניים על דברי מאיר פרוש כי "תוך 10 שנים לא יהיה ראש עיר חילוני באף מקום, אולי באיזה כפר חילוני קטן", כונס הצוות האסטרטגי לישיבת חירום. ההד התקשורתי שניתן לדברים היה עצום, והנזק הלך וגדל.

נוצר צורך דחוף להוציא משהו האהוד על החילונים, שיסביר את כוונתו של פרוש. משהו שיזריק דם חדש למערכת ההסברה מול החילונים המתמודדת עם ציטוטים בלתי מדויקים ופליטות פה.

במהלך הישיבה, העלה יהושע פולק את הרעיון לצרף את אריה דרעי למטה ההסברה. הרעיון התקבל בהתלהבות בקרב כל הנוכחים, ובשיחה טלפונית סוכם להיפגש היום. מי שעזרו במאמצי התיווך ודחפו את העניין לכדי הבשלה היו, נחמן בנשעיה מקורבו של אריה דרעי ויו"ר 'אגודת ישראל' בקרית ספר.. ועיתונאי בכיר מאחד השבועונים החרדים, שעושה בית ספר לפוליטיקה בימים האחרונים במטה של פרוש.

בפגישה שהתקיימה הבוקר בין השניים, סוכם על צירופו של דרעי למטה ההסברה. כפי הנראה, יהיה דרעי אחראי על בקרת נזקים במגזר החילוני, ויסביר כמה חשוב ראש עיר חרדי בעיר כמו ירושלים.

צעד זה בא לרמז לאנשי ש"ס שיצאו נגד דרעי במתקפה סמויה על שאינו מתערב בבחירות, מכיוון שלא התאפשר לו להגיש מועמדות. היום דרעי אומר להם, אני עדיין כאן, מתערב בבחירות ורלוונטי יותר מתמיד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד