י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הבוררות בירושלים נדחתה: מחכים לפסק דין

אנשי 'דגל' דרשו התניות בהצעת הבוררות, וב'שלומי אמונים' החליטו להחזיר את הכדור לידי הבוררים. דייטש: "ככה לא עושים פשרה". פינדרוס הורחק ממוקד ההחלטות: "אין לי מושג על מה מדובר"

ברקת דייטש ופינדרוס. מחכים לפסק הדין
ברקת דייטש ופינדרוס. מחכים לפסק הדין

הצעת הבוררות שהוצעה לפני מספר שבועות אודות הוויכוח בין 'שלומי אמונים' ל'דגל התורה' מי יקבל את תפקיד סגן ראש העיר - לא עלתה יפה. במכתב שכותב היום (ב) ח"כ מאיר פרוש לשלושת הבוררים - הרב מרדכי שטרן, הרב שמואל נדל, והרב צבי ברוורמן - הוא מבקש לקבל פסק דין עד מחר, יום ג', וזאת בכדי שהסגנות תאושר בישיבת המועצה הקרובה ביום ה'.


עוד בנושא:
הסגנות הולכת לזבל"א
הסגנות בירושלים: ועכשיו- הפשרה


כזכור, הצעת הבוררות הייתה שיש לתת ל'דגל התורה' את הסגנות בראשונה, ובתמורה לכך תקבל 'שלומי אמונים' את הנציגות בוועדה המחוזית לאורך כל הקדנציה. ההצעה שנראתה כמוסכמת על כולם, נדחתה בסופו של דבר, זאת בעקבות דרישתה של 'דגל התורה' להוסיף התניה להצעת הבוררות.

ב'דגל' אמרו: מכיוון שבהסכם נכתב שייעשה מאמץ להוסיף סגן ל'יהדות התורה', אין סיבה ש'שלומי אמונים' תקבל בסופו של דבר גם את הסגנות וגם את המחוזית. לפיכך, הבה נוסיף שבאם יתקבל סגן נוסף, נתחלק גם בוועדה המחוזית.

ב'שלומי אמונים' הגיבו להצעה בשלילה.

יוסי דייטש אומר לאתר 'בחדרי חרדים': "ככה לא עושים פשרה. פשרה זה שכל אחד מוותר על משהו ו'דגל' לא רוצים לוותר. הם רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה. לזה אנחנו לא מסכימים. אם הם היו רוצים להגיע לפשרה, הם לא היו דורשים חלק מהמחוזית, אלא היו מקבלים את ההצעה כמות שהיא. באם יבוא עוד סגן, זה צ'ופר. פשרה לא עושים עם התניות".

חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס הורחק, ככל הנראה, ממעגל ההחלטות ב'דגל התורה'. ל'בחדרי חרדים' השיב: "אין לי מושג על מה מדובר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד