י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אוסף העשור של אברהם פריד

30 שירים באוסף המשולש של אברהם פריד, שירים שלא הודפסו מעולם על אלבומים משלו ויש גם גרסאות חדשות לשירים ששר בעבר, "מוריה" למשל. להאזנה

מוריה בעיבוד מיוחד. עטיפת האוסף
מוריה בעיבוד מיוחד. עטיפת האוסף

מה המשותף לשירים 'אני חושב עליכם', 'עלה קטן', 'מוריה' ו'רק תפילה'? את השירים האלה שר אברהם פריד בשלל הזדמנויות, אולם מעולם לא יצאו באלבום מסודר של אברהם פריד עצמו. חלק מן השירים זכה לפרסום רב ואף נמכר בעבר כסינגלים (=שירים בודדים), חלקם התארחו באלבומים של אומנים אחרים, חלקם בוצעו רק באירועים והופעות אך כולם לא הוקלטו 'רשמית'.



כעת משיק אברהם פריד את אוסף העשור הכולל 30 משיריו הבולטים שיצאו בעשור האחרון. האוסף אינו כולל את השירים מהאלבומים הראשונים ומתמקד בשירים כמו 'לבנימין', 'דדא ביה', 'תניא', 'הופ קוזאק', 'היסח הדעת', 'מצליח משיח', 'חזק', 'מה ידידות' ועוד רבים וטובים, מה שהופך אותו לאוסף מעודכן ביותר.

בחירת השירים הייתה משימה לא קלה, בעשור האחרון זימר אברהם פריד בלא פחות משבעה אלבומים (הופ קוזאק, ניגון הבעש"ט ואבינו מלכנו – אלבומים שעוסקים בניגוני חב"ד, חזק, יחיד ורבים, בין כך ובין כך ואלבום נוסף ששווק בחו"ל - פריד LIVE).

כמעט מאה שירים חדשים יצר אברהם פריד בעשור האחרון ואולם לא את כולם ניתן היה להשיג באופן מסודר. שירים כמו 'רק תפילה', 'אני חושב עליכם', 'עלה קטן', 'מה אשיב', 'מוריה', 'גלה' וגם השיר 'תניא' בביצוע מיוחד עם החזן יצחק מאיר הלפגוט, מופיעים מעתה באלבום האוסף הרשמי של אברהם פריד ובהפצת חברת המוסיקה החסידית הגדולה בישראל- גרינטק.

מחיר האוסף ברשת חנויות גרינטק: 100 שקלים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד