י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אגד - ההצלחה השקטה • גלריה

נראה שחברת אגד הפיקה את לקחי הכשלים משנים עברו, והשנה עושה הכל בכדי להקל על הנוסעים • יצחק לב ארי הצטרף לאוטובוס של חברת אגד, שוחח עם המנהלים, דיבר עם הנוסעים ומגיש גלרית תמונות

סגירת האוטובוס לאחר הבידוק , צילום יצחק לב ארי
סגירת האוטובוס לאחר הבידוק , צילום יצחק לב ארי

הנסיעה למירון יחד עם רבבות שלןמי בני ישראל מוכיחה כאלף עדים על רצון עם ישראל להתקרב לאביו שבשמים. להתחמם מעט מאורו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי. כביש 6 עמוס באוטובוסים. אלפי אנשים דחוסים בקוביות פח, בדרך לשפוך את צקון לחשם לפני אביהם שבשמים. אמת, מה נהדר המראה.

לאור הכשלונות החמורים בשנים עברו, נערכו השנה הגורמים המתאימים בהיערכות מוגברת. 'מבצע מירון תשס"ט' ייחרט בדפי ההיסטוריה, כאחד מהמבצעים היותר מוצלחים שידע הציבור החרדי.

חברת 'אגד' עשתה ככל שביכולתה, על מנת לגרום לנוחיתם של הנוסעים. החל ממכירת הכרטיסים המוקדמת, והסדר המופתי בתחנות ההסעה,וההמשך בתחנת הריענון במגידו, שם עצרנו על מנת להתרענן מהדרך הארוכה.

שוקי אהרונוב מנהל התפעול של תחנת הריענון אמר ל'בחדרי חרדים': התחנה ערוכה לקלוט כ- 500 אוטובוסים. אנחנו מתכוננים למאסה הקריטית כשרכבים יגיעו בדרך למירון, ובחזרה ממנה.

הוא הוסיף ואמר: חברת אגד עשתה את מירב המאמצים לוודא שהבידוק הביטחוני ייעשה בתחנת הריענון. בכדי לחסוך זמן לרבבות הנוסעים. עשינו זאת גם לחברות הפרטיות, בכדי להקל על כל מי שיגיע למירון על אף שאינו מגיע דרך אגד.

גם מנהג חלוקת הח"י רוטל, עשה עליה לחניון מגידו. עשרות עמדות של חלוקת משקה הוצבו בתחנה. כשחברת אגד עושה הכל בכדי להקל על מחלקי השתיה. במקום הוצבו גם מתקני שירותים לגברים ולנשים.

אנשים רבים עימם שוחחנו משבחים את פעילות אגד. הדאגה לפרטים הקטנים, הפכה את הנסיעה להילולא לחוויה מיוחדת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד