י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מגדל מציגה: הכספת הירוקה לשמירה על איכות הסביבה

פיתוח חדש מאפשר הפצה של תוצרים המופקים בחברה כקובץ ישירות לכספת של הסוכנות ומחליפים את המכתבים ופוליסות שהיו נשלחים עד כה בדואר. מנכ"ל מגדל: "נמשיך להוביל את המהפכה הדיגיטאלית בענף"

מגדל מציגה: הכספת הירוקה לשמירה על איכות הסביבה
פלאש90


מגדל ממשיכה לייעל את עבודת הסוכנים תוך כדי הגברת השמירה על איכות הסביבה ושיפור השירות ללקוח.

משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, אריק יוגב, מסר כי פיתוח חדש של חברת הבת מגדל טכנולוגיות בראשות שי בסון, ואגף תפעול חסכון ארוך טווח בראשות ליאור רביב מאפשר הפצה של תוצרים המופקים בחברה כקובץ ישירות לכספת של הסוכנות. בין היתר נשלחים במנגנון זה העתקי הפוליסות לסוכנים שעד כה היו מודפסים ונשלחים לסוכן לצורך סריקה במשרד הסוכן. "המערכת החדשנית מאפשרת לשמור על חיסיון המידע של המבוטחים תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של אבטחת המידע והינה חלק מתהליך ההתייעלות ושיפור השירות לסוכנים וללקוחות החברה" מדגיש יוגב.

ליאור רביב, מנהל אגף התפעול, מסביר כי "הקבצים הדיגיטליים הנשלחים ישירות ממחשבי מגדל למערכות המידע במשרדי הסוכן מחליפים את המכתבים/פוליסות שהיו נשלחים עד כה בפקס או בדואר או מודפסים בבית הדפוס וחוסכים לסוכן את הצורך לסרוק את אותם תוצרים ולתייקם."
עד עתה התחברו עשרות סוכנים לשירות החדש והופצו כבר עשרות אלפי פוליסות ישירות למשרדי הסוכן. "אנו מקבלים פידבקים מאד חיוביים מהסוכנים שכבר הצטרפו ובהמשך יתווספו תוצרי עבודה נוספים לשירות" מוסיף רביב.

מנכ"ל מגדל טכנולוגיות שי בסון מסר כי "מגדל פועלת כל העת על מנת להמשיך ולהוביל את המהפכה הדיגיטאלית בענף. שירות זה הוא רק אחד ממגוון שירותים שמעמידה החברה לסוכניה אשר מטרתן לשפר את חוויית השירות של הסוכנים השוטפים ולייעל את תהליכי העבודה השוטפים של הסוכנים מול מגדל ומול הלקוחות".
מגדל דואר איכות הסביבה ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד