ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

האייפון 5 יגיע בדצמבר, המחיר יישאר גבוה

הגירסא האחרונה של הסמארטפון של אפל תגיע ארצה בדצמבר, אך המחיר צפוי להישאר גבוה - מעל 4,000 שקל • האייפון 5 יאלץ להתמודד עם הגלקסי 3 המשווק כבר בישראל

צילום: אבי דהאן
צילום: אבי דהאן

מכשיר האייפון 5 כבר נמצא זה זמן במכירה, אולם בישראל הוא רק מטפטף בחנויות הפרטיות. כעת נודע כי המכשיר יגיע באופן רשמי בחודש דצמבר, כך פרסם הערב כלכליסט.

על פי הדיווח, מקור בשוק הסלולר הישראלי מסר כי שלושת החברות הגדולות, אורנג’, סלקום ופלאפון קיבלו מועד רשמי מאפל על השקת המכשיר – אמצע דצמבר, ככל הנראה אחרי חג החנוכה. מחירו עוד לא ידוע, אך לשפוט לפי מחיר השוק העומד סביב 4,800 שקל, אנו צפויים לראות הוזלה של של כמה מאות שקלים בלבד, ולא ירידה דרסטית.

עוד לא ברור כמה יחידות יגיעו לארץ בשלב הראשון וכידוע ישנו עדיין ביקוש גבוה למכשיר בעולם, כך שגם כאשר יושק הוא יוצע במלאי מוגבל, לפחות בהתחלה. עוד מציינים כי המכשיר יושק באופן בלעדי בחברות אלה, כך שיש להם יתרון קל על שאר המפעילות אשר לא יכולות לשווקו אצלהם.

בינתיים השוק בארץ לא חיכה לאפל, וישנם מכשירים מובילים נוספים ובראשם הגלקסי אס 3, וכן הנוט 2 של סמסונג, יחד עם מכשירי ה-Windows Phone 8 החדשים של סמסונג (Ativ S) ו-HTC (ה-8X) כשבהמשך תגיע גם נוקיה עם לומיה 920, וזה עוד לפני שדיברנו על ה-Optimus 4X שהושק אמש וסדרת מכשירי אקספריה של סוני.

קישורים:
האייפון 5 יגיע בדצמבר, המחיר יישאר גבוה
הצצה ראשונה: iPhone 5 נחת בישראל
מבחן הסוללה: האייפון 5 מול הגלקסי 3, מי מחזיק יותר?
אייפון ישראל מחיר סמארטפון אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד