ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מגדל מעניקה הטבות לחברי "בהצדעה" בביטוחי הנסיעות לחו"ל

למעלה מ-190 אלף חברי המועדון יוכלו ליהנות מ-10% הנחה ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. ההטבה שתינתן בנוסף לתנאים המיוחדים, תספק שירות אישי של סוכן שילווה את חברי 'בהצדעה' במקרים של תביעות

מגדל מעניקה הטבות לחברי "בהצדעה" בביטוחי הנסיעות לחו"ל

במסגרת שיתוף פעולה חדש של מועדון "בהצדעה" עם קבוצת הביטוח מגדל, יוכלו למעלה מ-190,000 חיילים משוחררים ומילואימניקים חברי המועדון ליהנות מ- 10% הנחה ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

אריק יוגב, המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה בקבוצה, הודיע כי מגדל תעניק למשרתים שירות פעיל במילואים שהינם חברי 'בהצדעה', כמו גם לחיילים ששוחררו באחרונה משירות סדיר בצה"ל, הנחה מיוחדת של 10% על רכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל ברכישה אינטרנטית מתוך אתר המועדון. יוגב מציין כי חברי 'בהצדעה' יזכו, מעבר להנחה המשמעותית במחיר, גם להטבות ייחודיות כדוגמת כיסוי ביטוחי חינם לספורט חורף ולספורט אתגרי וזאת באמצעות סוכנות רשף מקבוצת שגיא יוגב מבית מגדל.

מנכ"ל סוכנות רשף, קובי בנדלק, המשרת בעצמו כקצין במילואים, אומר כי במהלך השנים האחרונות העניקה החברה הטבות שונות לחיילי המילואים, אך כעת החיבור אל מועדון "בהצדעה" משדר את היקף ההטבות, ומעניק לצד ההנחות במחיר, גם חווית רכישה פשוטה וקלה - בארבעה צעדים בלבד.

ההטבה שתינתן בנוסף לתנאים המיוחדים, תספק שירות אישי של סוכן שילווה את חברי 'בהצדעה' במקרים של תביעות. לדבריו של בנדלק, מדובר בשילוב מנצח של טכנולוגיה ושירות אישי בתנאים משתלמים.

"אנו רואים במשוחררים ובאנשי המילואים פלח אוכלוסייה הנותן מעצמו את היסודות החיוביים בחברה הישראלית, ולכן אנו מעניקים את ההטבות הללו".

למידע נוסף אודות ביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן >>


לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות לחו"ל לחצו כאן >>
מגדל ביטוח נסיעות לחו טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד