י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אור יהודה חגגה חצי יובל ל'ברכת יצחק'

בישיבת 'ברכת יצחק' באור יהודה חגגו חצי יובל לקיומה, והכניסו ספר תורה מפואר בהשתתפות הגראי"ל שטיינמן • 'בחדרי חרדים' עם גלריה מהמעמד לכבודה של תורה

אור יהודה חגגה חצי יובל ל'ברכת יצחק'

במעמד מפואר בהשתתפות הגראי"ל שטיינמן ציינו באור יהודה חצי יובל להקמת ישיבת 'ברכת יצחק' בעיר, בשילוב עם הכנסת ספר תורה מהודר להיכל הישיבה.

לקראת המעמד המיוחד נשלחו הזמנות על ידי הועדה המארגנת לאלפי הבוגרים וידידי הישיבה, רבני הישיבה פקדו את מעונם של גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי, הגאב"ד הגר"נ קרליץ, ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין, רבה של רמת השרון הגר"י אדלשטיין, האדמו"ר מסדיגורא, האדמו"ר מקרעטשניף והאדמו"ר ממודז'יץ, כדי להזמינם למעמד ולכבדם בכתיבת האותיות האחרונות בספר התורה.

סיום כתיבת האותיות התקיים בבית משפחת הנדיבה - הרבנית פינשטיין, שתרמה את ספר התורה לעילוי נשמת בעלה הרה"ח אריה פינשטיין זצ"ל, חמיו של ראש הישיבה הגאון רבי אבינועם פוסטבסקי, ובמהלכה כובדו בכתיבת האותיות אדמורי"ם, רבנים ובני המשפחה.

לאחר קבלת עול מלכות שמים בבית ידיד הישיבה ר' אורי מססה, יצאה התהלוכה לעבר הישיבה, כשאת ספר התורה מלווים רבים מתושבי אור יהודה יחד עם אלפי בוגרי ותלמידי הישיבה, בשירה ובריקודים לכבודה של תורה.

את המעמד שהתקיים באולמי 'ברייט הול' הנחה בוגר הישיבה הרב אריה יודלביץ, רב קהילת 'בית אברהם' ברמת בית שמש, בהמשך נשאו דברים ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי ברוך דב פוברסקי, הרב יהודה ליבוביץ והרב שמשון פוקס, מבוגרי הישיבה.

הגראי"ל שטיינמן נשא את המשא המרכזי. בראשית דבריו עמד על השמחה הגדולה שמחה של תורה לה זכו כעת בישיבה עם הכנסת ספר התורה יחד עם כנס הבוגרים המיוחד לכבודה של תורה, בהמשך דבריו עמד על הניסים אשר התרחשו לעם ישראל בחג החנוכה כשרואים את כח היחיד מול הרבים במלחמת המצווה שהיא מלחמתה של תורה.

בהמשך המעמד הוצגה בפני המשתתפים מצגת מיוחדת מהווי הישיבה בעבר ובהווה, לקראת סיום המעמד נערך קומזיץ מיוחד בהשתתפות אלפי הבוגרים בליווי תזמורת 'המנגנים' אשר הנעימה את המעמד יחד עם הזמר יוני ברגר וילד הפלא שמוליק גוטמן. את המעמד חתם בדברי נעילה ראש הישיבה הגאון רבי אבינועם פוסטבסקי.























אור יהודה מעמד ספר תורה פוסטבסקי גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד