י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רוצים לשלוח הודעות טקסט בנהיגה? הנה הפיתרון

מרוב שהתמכרנו לסמארטפון, קשה לרובנו לעזוב אותו במנוחה ליותר מ-20 דקות • אז מה עושים במהלך נהיגה? ל-NEXT יש פתרון מושלם

רוצים לשלוח הודעות טקסט בנהיגה? הנה הפיתרון

מרוב שהתמכרנו להתעסקות בסמארטפון שלנו, קשה לרובנו לעזוב אותו במנוחה ליותר מ-20 דקות. הסיטואציה הכי גרועה היא כשאנחנו נוהגים ברכב, ומישהו שולח לנו הודעת טקסט. אנחנו יודעים שאסור להתעסק עם המכשיר בזמן הנהיגה, אך לפעמים לא עומדים בפיתוי ומסתכלים במהרה בסלולרי בשביל לראות ממי ההודעה ומה היא מבשרת, ולפעמים אנחנו אפילו מרשים לעצמנו לשלוח הודעה קצרה חזרה בזמן הנהיגה.

חוץ מהאפשרות שנקבל דו"ח, זה כמובן מעלה את הסיכון לתאונת דרכים. לחברת NEXT יש פתרון מושלם לבעיה זו - להקרין את מסך הטלפון היישר על השמשה הקדמית של הרכב. פיתוח זה, שנקרא "HeadsUP", מאפשר לחבר את הסמארטפון למערכת דרך אפליקציה מותאמת בעזרת USB או בלוטות', כך שתצוגת המסך תופיע בתחתית השמשה במקום בו ניתן לראות זאת בבירור אך מבלי לחסום את הראייה והכביש:



HeadsUP מגיעה מצויידת במערכת לזיהוי קולי וזיהוי מחוות, כך שניתן לתפעל אותה מבלי שהנהג יצטרך לגעת בשום דבר. חוץ מהודעות טקסט, ניתן גם להתקשר ולקבל שיחות, לקבל התראות על הודעות שהתקבלו ממגוון שירותי הודעות כגון פייסבוק מסנג'ר וגוגל Hangouts, ואף להפעיל את ה-GPS.

NEXT כבר הצליח להעמיד אבטיפוס פעיל, אך בשביל להשיק אותו צריך עוד לסגור קצוות פתוחים בתוכנה על מנת להביא את החומרה למצב מוגמר. לשם כך הם פנו לאינדיגוגו בשביל לגייס 50 אלף דולר. הפרויקט עלה לפני 4 ימים וגייס עד כה רק 1,600 דולר. נותרו אמנם עוד יותר מ-48 אלף דולר לגייס, אך יש עוד 36 ימים עד תום הגיוס. מחירה של יחידה אחת בהזמנה מוקדמת הוא 300 דולר, והיא צפויה להישלח ללקוחות באוגוסט 2014.
נהיגה סמארטפון דו''ח הודעה סלולארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד