י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

איפור לכלות: מי אמר שאיילנר חייב להיות שחור?

הטרנד החדש: איילנר - לא רק בגוון שחור • רוצה לרענן את הפנים בעונת החורף המנומנמת? נסי כחול, סגול, ורוד, אדום ואפילו צהוב • ירין שחף עם הטרנד החדש והצבעוני

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי



אחרי כמעט עשור שהפס השחור מככב, ואחרי אין סוף ניסיונות למתוח פס אחד ישר ודק: הנה הוא בא, השלב הבא - פס בצבע. וזה למה? כי החיים אצל מעצבי האיפור מעולם לא היו שחור לבן.

נכון, האליינר השחור הקלאסי תמיד גרף מחמאות, אבל אם נודה באמת, לא אצל כולם. הוא מעולם לא החמיא למרכיבות המשקפיים. אלה סבלו ממראה "הספרנית הפדגוגית", גם נשים בעלות עיניים הקטנות מעולם לא התענגו על הנוזל השחור על קו הריסים, האחרון הקטין את העין ובנוסף 'הפיל' אותה כלפי מטה.

אם עד עכשיו למדנו שצלליות בהירות מקומן בקיץ והכהות בחורף - קבלו מהפך. המגמה הנוכחית לא מבדילה ביו עונות השנה.

מראות האליינר החדשים מבוססים על קו ריסים מודגש בגווני פסטל בוהקים על רקע צללית בהירה; אלה יוצרים אפקט מסתורי, ובמיוחד על רקע עור פנים בהיר עד חיוור במכוון. והשפתיים, בגוון נקי ומט קונטרסטי, משלימות את משחקי האור.

• למי מתאים ? למתי? ולהיכן?

• כל מי שלא חצתה את גיל ארבעים מוזמנת לצאת מן האזור הבטוח של השחור הקלאסי. אל חשש כי הרי תמיד אפשר את גוון האיילינר הצבעוני לצבע לצבע הבגד.

• צבעי אלייניר חמים כמו צהוב אדום וכתום יעניקו מראה מרענן עכשווי. סגול, ורוד בזוקה וגוונים זרחניים יעניקו מראה מתחכם ואילו פלטת הגוונים הקרה בגוונים של כחול תכלת סגול יתאימו לאמירה אופנתית

כל מי שלא הצליחה עד היום למתוח פס שחור ישר – תהנה במיוחד מהמגמה: גוונים צבעוניים לא בולטים כל כך על צבע העור כמו השחור. כל סטייה במילימטר עם אליינר שחור הופכת את העיניים ל"עקומות". בנוסף, תמיד תוכלי להאיר את הפינות הפנימיות של עיניך עם צללית בהירה .

היזהרי לא ליפול למלכודת הסיומת הסיומת השפיצית. בלי הגזמות ובלי ליצור מהומה. עקבי אחרי המכחול לכיוון הפינה החיצונית של העין שלך, בדיוק כמו שמציירים את סימן ה-V של ביקורת.

רוצה למדוד אליינר צבעוני בלי לפתוח את הכיס?

1. טבלי מכחול עם מעט מים ומערבבים עם צללית בצבע הרצוי, והרי לך אליינר צבעוני לכל דבר.

2. פטנט נוסף: לצייר את "פס האלייינר" בעזרת עיפרון עיניים לבן ואז לעבור עליו עם צללית צבעונית בעזרת מכחול.

3. אם במקרה נשאר לך מפורים מייק אפ צבעוני – גם הוא בהחלט יהיה לעזר. ובעזרת המכחול הנכון הוא ישמש כאייליינר לכל דבר.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי (איפור, סטיילינג ועיצוב תסרוקות)

איפור שחור ירין שחף איילנר צבעוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד