י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חוויה של סטייליסטית: היופי של הוניגמן

מירי ביילין יצאה לבדוק את ההיצע של 'הוניגמן', וחזרה מלאה בסופרלטיבים • הצבעים, העיצובים והמחירים • אינפורמטיבי

חוויה של סטייליסטית: היופי של הוניגמן

שופינג, הוניגמן!

אילו שתי מילות הקסם ששלחו אותי בהתלהבות אל המשימה החשובה לגלות לכם הכל על הקולקציה החדשה והמרגשת שהוניגמן מציעה לנו בעונה הזו. מהמלתחה הפרטית שלי בחרתי את הפריטים היפים שרכשתי בעונה הקודמת מהוניגמן ויצאתי.

זה שאני אוהבת את הוניגמן זה לא סוד. אבל הפעם ידעתי שנשלחתי כאשת מקצוע והחלטתי לשים את לבי בצד ולבדוק ברצינות ובמקצועיות מה קורה שם.

חווית קנייה!

נכנסתי לאחד מהסניפים. הצבעים, העיצובים, כל היופי והמגוון מסביב - לא ידעתי מאיפה להתחיל. רציתי הכל. כבר ראיתי בעיניי את כל חברותיי לובשות את אופנת הוניגמן וכולן יפות, מלאות בביטחון עצמי וכמובן צנועות.

כסטייליסטית שנושמת אופנה, כן, זכרתי שאני במשימה. הסתובבתי לגעת, להרגיש ולראות מקרוב מה בקולקציה. הוצאתי ובדקתי פריטים רבים.

ראיתי שהוניגמן במומחיות וביצירתיות אופנתית פונה אל הלקוחה כאישה אמיתית. זה מתבטא בפרשנות של הפריטים למגמות האופנה הבינלאומיות. הוניגמן יותר ממוקדת בלהחמיא למבנה גוף האישה ובתחכום מעצבת פריטים טרנדיים המחמיאים לגזרת האישה ולא הופכים אותה לקורבן אופנה.

מיטל המקסימה, מנהלת השיווק של קבוצת הוניגמן, הצטרפה אליי לסיור, היא הסבירה ש"הוניגמן לא הולכת לתרגום קיצוני של הטרנד אלא לאיכות שבמראה".

"ברור שהאיכות של הבד והתפירה חשובה לנו מאוד", אומרת, "אבל גם מאוד חשובה לנו תפיסת האיכות של המראה של האשה ומה שהיא משדרת. כך שהתרגום של הטרנד הוא יותר מאופק"! כל אישה דתיה שחשוב לה לשמור על סטייל ויוקרה עם טאץ' של קלאס תשמח לבלות שעות בחנות.

הצבע גם קובע,

הקולקציה החדשה מחולקת לפי טרנדים. החורף הזה הוניגמן שמה דגש על הפסטלים, על השחור לבן / שמנת והרבה קמל בשילובים עם הכחולים.

באשר לתקציב,

אני אומרת תאווה לעיניים ונוח לכיס. כל אחת, גם בתקציב דל יכולה להרשות לעצמה לרכוש פריטים בהוניגמן כך שאפשר לשדרג את המראה החיצוני ואת ההרגשה הפנימית.

אז תפנו מקום במלתחה, הבריקו את המראה ותפתיעו את היקרים לכם שוודאי ישמחו לראות אתכם במראה חדש ומחמיא. מראה הוניגמן.























בגדים קולקציה הוניגמן ביילין התרשמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד