י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מותג העיצוב 'סאן לורן' מרחיב את סדרת הטיפוח

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent מרחיב את סדרת הטיפוח שלו, ומשיק את FOREVER YOUTH LIBERATOR- SERUM IN CRÈME • אינפורמטיבי

מותג העיצוב 'סאן לורן' מרחיב את סדרת הטיפוח

• גליקוביולוגיה – 100 שנות מחקר, 7 פרסי נובל, תגלית פורצת דרך אחת. אחד מ-10 תחומי המדע שישנו את רפואת העתיד. פריצת דרך משמעותית בהבנת הביולוגיה, בארגון מבנה הרשת הבין תאית.

• פוראבר יות' ליברטור – זוכה פרס המצוינות היוקרתי של מגזין הנשים "מארי קלייר" 2013.

• מרקם עתיר טכנולוגיה-סרום בקרם- אודות לפאנל המומחים של YSL. SKINSCIENCE, איב סאן לורן יצר את הסרום בקרם עם ריכוז גבוה פי שלושה של 'גליקאנאטיף' המסיעע בהמרצת תאי העור.

• טיפול אינטנסיבי- תוך חודש אחד העור כמו משנה את צורתו והוא נראה צעיר יותר באופן ברור וגלוי לעין.

מותג המעצבים איב סאן לורן מרחיב את סדרת הטיפוח ומשיק בימים אלה את FOREVER YOUTH LIBERATOR SERUM IN CRÈME - סרום בקרם המסייע להמריץ את התחדשות העור גם בעור המותקף ביותר.

חדשנות בחזית המובילה- לשנות את העור תוך חודש אחד: בהתבסס על הצלחה של סדרת האנטי אייג'ינג 'פוראבר יות' ליברייטור', ובהשראת התגליות האחרונות על התפקיד שממלאים הגליקאנים בהתחדשות העור, פאנל המומחים YSL. SKINSCIENCE, ערך בדיקות נוספות והצליח להפיק את המרב מיכולת התיקון יוצאת הדופן של הגליקאנים כדי לענות על צרכי העור המותקפף ע"י שינויים המחזוריים כמו הסביבה, לחצים, עייפות קיצונית, חילופי העונות וכד'. הוא יצר פורמולה מהדור החדש של סרום בקרם.

הסרום מכיל ריכוז גבוה פי שלוש של GLYCANACTIF™ מאשר ב'סרום פוראבא יות' ליברייטור', מבטיח פעולת אנטי-אייג'ינג אינטנסיבית. הוא ממריץ את התחדשות העור, מעורר את היכולת האחראית למראה עור צעיר יותר ובנוסף מחליק את השכבה החיצונית של העור באמצעות פעולת מילוי מיידית.

תוצאות נראות לעין: אחרי חודש של שימוש אינטנסיבי העור כמו משנה את צורתו והוא נראה צעיר יותר באופן ברור וגלוי לעין.

מרקם עתיר טכנולוגיה: הבאלם הקל כנוצה, נמס לתוך העור עוטף אותו ברכות ומקל על פעולת העיסוי המפסל את הפנים. הוא משלב את הנוחות של קרם מוקצף עם היעילות של הסרום, הוא מעניק מינון גבוה של גליקאנאקטיף- תרכובת אולטרה- מחדשת לעור שנמצא בסיכון ומותקף על ידי הזמן.

תכולה - 50 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 988 ₪

ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, ניו-פארם
טיפול עיצוב מותג טיפוח סאן לורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד