י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

דירוג יפעת: בולטון מוביל, קלמן V בעשירייה

דירוג הפרסום השנתי: מרבית המשרדים שמרו על מקומם, קלמן V נכנס לראשונה לעשירייה הפותחת • ואלו מותגים מובילים?

אברהם בריסק
אברהם בריסק





שנת 2013 הסתיימה זה מכבר, והערב (א) מפרסמת חברת 'יפעת בקרת פרסום' את נתוני הפרסום למגזר החרדי-דתי במשך השנה, תוך בחינה של מספר קטגוריות. בראש ובראשונה דירוג משרדי הפרסום, והנה הוא לפניכם, כולל הסכומים בהשוואה לאשתקד ובמיליוני שקלים.







גם השנה ממשיך משרד הפרסום בולטון פוטנציאל בניהולו של אברהם בריסק להוביל בפער ניכר את רשימת משרדי הפרסום עם השקעה של כ- 21.76 מיליוני שקלים שמהווה עלייה של כ- 12%. בין המפרסמים באמצעות משרד זה, ניתן למצוא את קבוצת שטראוס הבולטת עם שלל מבצעים והגרלות בהם ניתן לזכות בין היתר במכוניות, וסכומי כסף המגיעים עד 100,000 שקלים.

הקמפיין המוביל של בולטון פוטנציאל בשנת 2013 היה לקופת החולים מכבי תחת הסלוגן 'כיסוי כזה עוד לא היה'. מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם בולטון פוטנציאל הם מטרנה, רשת הקמעונאות יש (שופרסל), דואר ישראל ועוד.

במקום השני בטבלת משרדי הפרסום המושקעים נמצא משרד הפרסום אפיקים של יגאל רווח, עם השקעה של כ- 14.45 מיליוני שקלים, המהווים עלייה של כ- 10% לעומת 2012. בולטים הקמפיינים שביצע המשרד עבור בזק עם קמפיין 'סליחה, לא הזמנתי אינטרנט', המציע טלפון כשר ללא צורך באינטרנט. מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם פרסום אפיקים הם סנו, שירותי בריאות כללית, בנק פאג"י ועוד.

במקום השלישי ברשימה משרד הפרסום גל אורן BSD עם השקעה של כ-13.48 מיליוני שקלים. בין המפרסמים במשרד פרסום זה ניתן למצוא את תנובה, קופת חולים מאוחדת, אופטיקה הלפרין ובנק הפועלים. בנוסף, מפלגת הבית היהודי בחרו להעזר במשרד זה הן בקמפיין הבחירות הכלליות שהתקיימו בסוף ינואר ולאור ההצלחה הארצית גם במערכות הבחירות המקומיות.

במקום הרביעי נמצא משרד הפרסום מימד עם השקעה בפרסום של כ- 11 מיליוני שקלים. במסגרת העבודה עם החברה המרכזית למשקאות, השיק במגזר הדתי את הגבינה הצהובה בעלת כשרות מהודרת וללא חומרים משמרים- נעם, מבית טרה. מפרסמים בולטים נוספים העובדים עם פרסום מימד הם יוניליוור, סנו, אסם ועוד.

לפ"ם נותר במקום השישי עם השקעה של כ- 4.03 מיליוני שקלים, המהווים עלייה של כ- 14% לעומת 2012. את העלייה ניתן לייחס ל-2 מערכות בחירות שהתקיימו במהלך 2013- כללית ומקומית, למאבק בתאונות הדרכים, במגזר הדתי ולקמפיין 'רק שתי טיפות' של משרד הבריאות שנבע מבהלת הפוליו.

דמיון פרסומאים נמצא במקום השמיני עם גידול של 70% הנובע כתוצאה מגידול מתקציב הפרסום של מלכות וקסברגר, צרכניית נתיב החסד ומוצרי סמסונג השונים.

השנה נכנס לעשיריה הראשונה משרד הפרסום קלמן V עם השקעה של כ- 2.70 מיליון שקלים, המהווים זינוק של כ- 54% לעומת 2012. קלמן V הוא משרד הפרסום של עיתון המודיע והוצאת הספרים שלו, אופנת רויאל, המכללה החרדית בירושלים ועוד, והוא נכנס לרשימה על חשבון 'פרסם חן'.

דירוג המפרסמים:





יצאו מהטבלה: קבוצת אסם ושירותי בריאות כללית
נכנסו אל הטבלה: יפאורה תבורי וקופ"ח מאוחדת

דירוג המותגים:



פרסום יפעת דירוג 2013 קלמן וי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד