1. עמוד הבית
  2. רכב ותחבורה
  3. חדשות בכבישים

הוכרזו הזוכים בתחרות הכרזות של הבצפר ועמותת אור ירוק

בוגרי קורס הקופירייטינג של הבצפר ועמותת "אור ירוק" הציגו תערוכה להעלאת המודעות להסחות הדעת בזמן נהיגה. מנכ"ל אור ירוק: "תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים"
אור ירוק , ה' אדר תשע"ד 05/02/2014 19:27

תערוכת אור ירוק

במסגרת האירוע שהתקיים ביום שני ה- 3.2.14 בהאנגר 22 בנמל ת"א, הציגו בוגרי קורס הקופירייטינג את הקריאייטיב שלהם להעלאת המודעות לנהיגה בטוחה והסחת דעת בנהיגה. בתוך כך הנציחו את זכר חברם, אבנר רוז, שנהרג בתאונת דרכים במהלך לימודיו "בבצפר".

בוגרי קורס הקופירייטינג של "הבצפר" סיימו בימים אלו את לימודיהם ובשבועות האחרונים הם עמלים על פרויקט הגמר, אותו קיימו בשיתוף עמותת "אור ירוק". בפרויקט, הציגו הבוגרים את הרעיונות הקריאייטיבים במסגרת תערוכה יוצאת דופן, להגברת המודעות לסכנה הקיימת בהסחות הדעת שבכביש. במסגרת האירוע הנציחו הבוגרים את מות חברם, אבנר רוז, שנהרג בתאונת אופנוע במהלך לימודיו ב"בצפר".

בהחלטה משותפת עם משפחתו של אבנר, החליטו קברניטי "הבצפר" ו"אור ירוק" להקדיש את התערוכה לנושא הסחת הדעת בנהיגה. נושא שמתחבר מאד עם האירוע הטרגי. באירוע נשא האב שמעון דברים: "מאז התאונה אני חושב איך יוכל האירוע הזה להציל עוד אנשים, ולחסוך מהם וממשפחותיהם את מה שאנחנו עברנו ועוברים."

בכניסה לתערוכה חיכו למבקרים שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל וערכו בדיקות "ינשוף", יחד איתם הוצבה במקום ה"ניידת מונית" שחציה כשמה – מונית ואילו החצי השני – ניידת משטרה. על החצי שהינו מונית רשומות עלויות נסיעה במונית, ואילו על החצי השני, הניידת, רשומים סכומי הקנסות אותם משלמים נהגים הנוהגים בהשפעת אלכוהול.

בין המבקרים בתערוכה נכחו סיגלית קוכמייסטר, מנהלת שיווק עמותת "אור ירוק", אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום, יגאל בראון מנכ"ל "הבצפר" של חברות הפרסום, טובית שלומי, מבעלי דרורי שלומי, יורם לוי מבעלי ברוקנר יער, ניב חורש מנכ"ל ראובני פרידן, ירון מרחב, טל פרלמוטר ובני משפחת רוז.

לאחר תהליך שיפוט בו השתתפו קברניטי 'הבצפר' , עמותת 'אור ירוק' והמבקרים בתערוכה, הוכרזו הכרזות המנצחות: במקום הראשון זכה איתמר צרפתי, לאחריו במקום השני שובל לוי ובמקום השלישי אלדר וקנין.

לדברי שמואל אבואב מנכ"ל עמותת "אור ירוק": עמותת 'אור ירוק' מברכת את "הבצפר" על שיתוף הפעולה למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. עמותת 'אור ירוק' פועלת בכל הכלים העומדים לראשותה כדי להגביר את המודעות לבטיחות בדרכים. לא תמיד רק הנהג אשם, ולמדינה יש את היכולת לצמצמם את מספר ההרוגים הגבוה בכבישים על ידי הגדלת התקציבים ושיפור התשתיות. תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים".

יגאל בראון, מנכ"ל "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום נמסר: "המוטיב המרכזי המנחה את הלימודים ב"בצפר" הוא החיבור של הסטודנטים לעולם האמיתי, הפעם החיבור הוא לעולם אמיתי מאוד. ההתמודדות של הסטודנטים עם הבריף של עמותת אור ירוק מקבל המחשה כואבת בדמותו של אבנר רוז ז"ל, סטודנט שלנו, שקיפח את חייו על הכביש. אני מקווה שתערוכת הסיום תעביר את המסר באפקטיביות ובעוצמה. למען אלו החיים ולזכרו של אבנר רוז."

אבנר החל את לימודיו בקורס לפני כשנה, תוך כדי עבודתו בחנות "למטייל" בירושלים. במקביל נרשם והתקבל ללימודי כלכלה ויחסים בין-לאומיים באוניברסיטה העברית. ב 13/6/2013 בשעה 16:45, בדרכו מירושלים לטירת צבי, סטה האופנוע בעיקול חד לנתיב הנגדי, מסיבות שאינן ברורות, והתנגש חזיתית ברכב פרטי שבא ממול. צוותי ההצלה הגיעו במהירות ועמלו לייצב את מצבו, הוא הוטס לבי"ח העמק, לייצוב ולהערכה ראשונית, ומשם הוסע לרמב"ם, לטיפול בפגיעת הראש, אך זו הייתה אנושה מדי, ומותו נקבע למחרת. אבנר שהיה חתום על כרטיס אד"י, תרם לאחר מותו את איבריו והציל 7 אנשים.

"הבצפר של איגוד חברות הפרסום" הוא מוסד לימודים למקצועות התקשורת. ב"בצפר", לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג, גרפיקה ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

עמותת אור ירוק היא עמותה פרטית הממומנת מאמצעים עצמיים ומתרומות. עמותת "אור ירוק" הוקמה בשנת 1997 מתוך הכרה בחשיבות העליונה של מאבק ללא פשרות בתאונות הדרכים וחשיבות מעורבות הקהילה בו. התערוכה תועבר ביום חמישי ה-6.2.14 לקניון דיזנגוף סנטר ותהיה נגישה לקהל הרחב בשעות הפתיחה של הקניון.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.