י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כשר לפסח: קווי הייצור של 'קוקה קולה' הוכשרו

גם השנה ייהנו בישראל ובקהילות היהודיות ברחבי העולם ממשקאות בהכשר מהדרין לפסח של קוקה-קולה ישראל • אינפורמטיבי

כשר לפסח: קווי הייצור של 'קוקה קולה' הוכשרו

כמדי שנה, מקדימה קוקה-קולה ישראל את הכשרת קווי הייצור לפסח, כדי להיערך מבעוד מועד ולספק את הביקושים הגדולים בארץ ובעולם למשקאות בהכשר מהדרין. ההכשרה נערכה במעמד הגרמי"ל לנדא, רב אב"ד בני ברק, הגרי"מ לאו, רבה הראשי של תל- אביב, הרב יהודה כץ, מראשי לשכתו של הגרמי"ל לנדא האחראי מטעמו על הכשרות בחברת קוקה-קולה, הרב בנציון פרידמן, מנהל מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בנציון נשר, רב מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב בועז הלוי, מפקח כשרות ראשי ברבנות תל אביב, הרב צבי לאו, ראש ישיבת נתיבות יצחק, והרב אברהם שטיצברג - האחראי על הכשרות מהרבנות ת"א בחברת קוקה- קולה.

את פני הרבנים קיבלו רוני קוברובסקי נשיא החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, איציק תמיר- מנכ"ל קבוצת ישראל, טל רבן מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, דניאל דולב מנהל מפעל קוקה-קולה בבני ברק, ותומר סגיס דובר קבוצת קוקה-קולה ישראל. עוד השתתפו אביחי גרינברג סמנכ"ל איכות וטכנולוגיה, דורון וולף טכנולוג המפעל ודוד אדטו- מנהל חדר הסירופ בחברה.

את המעמד הנחה תומר סגיס דובר הקונצרן, אשר ציין את זריזותה של חברת קוקה-קולה להקדים ולהכשיר את המפעל, כחודשיים לפני החג. "צוות המפעל וההנהלה נרתמים למאמצי ההכשרה פרק זמן נכבד לפני התקדש החג תוך הקפדה על קוצו של יוד, כדי לאפשר לצרכנים הרבים בישראל ולקהילות היהודיות ברחבי העולם ליהנות ממשקאות בכשרות מהודרת לפסח", אמר סגיס.

הגרמי"ל לנדא פתח את המעמד בדברי תורה, בדבריו שיבח את הנהלת קוקה-קולה ואת כל הגורמים אשר סייעו בתהליך ההכשרה בארץ ובחו"ל, ובכל שנה מחדש מרחיבים ומשכללים את אמצעי ההשגחה וההקפדה על הכשרות בכדי להגיש לציבור מוצרים בכשרות מהודרת לפסח. "שיתוף הפעולה ההדוק בין כל הגורמים מתוך כבוד והערכה, מביא בסיעתא דשמיא לתוצאות ברוכות".

הגרי"מ לאו דיבר מענייני פרשת תרומה שעניינה נתינה ועשייה וציין לשבח את האוזן הקשבת וההיענות של חברת קוקה-קולה מול דרישות מערך הכשרות. "העשייה של קוקה-קולה בתחום הכשרות, והחיבור המתמשך אותו מטפחת החברה בפעילותיה השיווקיות סביב נושא השבת הינם זכות וברכה לחברה".

רוני קוברובסקי נשיא החברה העלה על נס את שיתוף הפעולה בין מערכות הכשרות לבין קוקה-קולה מתוך הערכה הדדית ואימון מלא. הנהלת החברה רואה חשיבות עמוקה בקשר עם גורמי הכשרות, ובהקפדה המלאה על כל הוראה והידור כשרותי. עוד התייחס בדבריו להעסקת עובדים חרדים בשורות החברה כחלק מחזונה של קוקה-קולה לספק מקומות עבודה לכלל האוכלוסייה: "חברת קוקה-קולה דואגת לעובדיה החרדים ולצרכיהם בהיבטים של התאמת תפקידים, אוכל ברמת הכשרות הנחוצה להם והתחשבות בזמני התפילות".

איציק תמיר, מנכ"ל קבוצת ישראל ויו"ר איגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים, התייחס בדבריו לבניית המותג במגזר החרדי. "אני שמח לציין כי ההליכה העקבית לאורך שנים בחיבור המותג קוקה-קולה לערכי החברה החרדית מביא לתוצאות אסטרטגיות לקבוצה. אני מאמין בקשר המיוחד הזה ובטוח כי גם בהמשך ההשקעה שלנו בכך תביא לתוצאות יפות".

טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, הודה לגופי הכשרות על הליווי המסור הן בהיבט הכשרותי והן במהלכים שונים אותם מובילה קוקה-קולה בפרט במגזר החרדי. רבן מסר את תודתה של חברת קוקה-קולה לרב אברהם שטיצברג האחראי על הכשרות בחברת קוקה- קולה הפועל במסירות ובנאמנות, מייעץ ומדריך, והכל בדרכי נעם. בהמשך דבריו סקר את הפעילויות שנעשות במגזר החרדי כאשר בכל פעם פועלת החברה כדי לחדש ולרגש את הצרכנים. "זו השנה השמינית בה אנו ממשיכים את הקשר עם השבת כאשר בכל פעם, מתוך למידה והקשבה לצורכי המגזר, אנו נותנים לקשר הזה ביטוי בזוויות אחרות חדשניות ומפתיעות, כדוגמת שולחן השבת הארוך בעולם שיצר הדים נרחבים בארץ ואף מחוצה לה".

עם השלמת תהליך ההכשרה, בכל דקדוקי הכשרות הנדרשים, קווי הייצור במפעל בבני ברק עובדים במלוא התפוקה עם צוות משגיחים הנמצא במקום 24 שעות כדי לספק את הביקוש הרב וכדי לאפשר ליהודי הארץ והתפוצות לענג את חג הפסח הבעל"ט עם מיטב המשקאות הכשרים לפסח למהדרין.
קוקה קולה הכשרה פסח הרב לנדא מפעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד