י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עברייני בני-ברק היזהרו - המשטרה בעקבותיכם!

בשבועות האחרונים ניצלו נערי שוליים את העובדה שניידות משטרה אינן נכנסות לעיר בשבת קודש - וחוללו נזקים רבים. ביהמ"ש האריך מעצר של אחד העבריינים - והמשטרה מבטיחה: נטפל בנושא בחומרה

שוטרים בבית כנסת איצקוביץ'. תמונת אילוסטרציה
שוטרים בבית כנסת איצקוביץ'. תמונת אילוסטרציה

מעצרו של קטין שתקף בליל-שבת האחרון עובר-אורח באזור שיכון ה' בבני-ברק הוארך בבית המשפט בתל-אביב עד תום ההליכים. כמו כן נעצרו שני צעירים נוספים - האחד ממושב במרכז הארץ - שניסו לפגוע בליל-שבת בתושבים.

באחרונה ניסתה חבורת קטינים לנצל את עובדת אי כניסת ניידות משטרה בלילות שבת לתחומי העיר בני-ברק והימנעות תושבים דתיים לטלפן בשבתות למשטרה, וניסתה להטיל את חיתתה ולפגוע בעוברים ושבים, באזורים כשיכון ה' ורחוב אהרונוביץ. כך גם ניסו הצעירים להתנכל לתלמידי ישיבה בשיכון ה'.

בעקבות זאת, פנה יעקב אשר, ראש העיר, לנצ"מ דוד ביטון, מפקד משטרת מרחב דן, וביקש כי יינקטו צעדים תקיפים נגד נערי השוליים הקטינים, כדי לחסל את התופעה החמורה והבלתי נסבלת, ולאפשר לאנשים לצעוד ברחוב, מבלי לחשוש.

העירייה עצמה מפעילה, באמצעות האגף לשירותי חירום, ניידות סיורים של עובדים שאינם יהודים, כדי לסייע בשמירת הסדר הציבורי ברחובות העיר, אך, כמובן, שסיורים אלה לבדם אינם יכולים להגיע לכל מקום ובאותן שעות, מה גם שנושא הביטחון והסדר ברחובות הינו תחום משטרתי מובהק.

נצ"מ דוד ביטון, מפקד משטרת המרחב, הודיע לראש העיר, כי המשטרה מוכנה להשקיע כוחות ואמצעים לטיפול בתחום, אך בראש ובראשונה, על תושבים שנפגעו מהצעירים להגיש תלונה במשטרה, כדי שזו תוכל לפתוח בחקירות ובהליכים.

ואכן, בליל-שבת האחרון, משהותקף אברך על ידי צעיר שכבר הוגשה נגדו בעבר תלונה למשטרה, הגיש האברך שוב במוצאי-שבת תלונה נוספת נגד התוקף, בוצע עימות במשטרה ביניהם והוא נעצר לימים אחדים על ידי בית משפט. לבקשת המשטרה, לאחר מכן, הוארך מעצרו עד תום ההליכים.

המשטרה תמשיך בשבת זו, כמו בשבת האחרונה, בהצבת תצפיתנים ובלשים באזורים שונים כנגד פרחחים מוכרים הן לעירייה והן למשטרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד