י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלעד: הוקמה סיירת הורים לטיפול באלימות

בכנס חירום מיוחד שעסק בתופעת האלימות בעיר אלעד, הוחלט על הקמת סיירת הורים מיוחדת • מי ומי ביוזמים?

צוברי. צילום: קובי שירה
צוברי. צילום: קובי שירה

במוצ״ש פרשת קדושים נערך סיום מסכת, ובד בבד כנס למיגור תופעת האלימות והסמים, בבית הכנסת אור חיים בראשות הרב שקד בוהדנה באלעד.

הכנס נערך ברחוב אבטליון בהשתתפות הרב שקד בוהדנה, סגן ראש העיר ברק צברי, מחזיק תיק הסמים הרב יובל גיאת, מחזיק תיק הרווחה אסף אגבלה ואבי עידן וכן מפקד ת. משטרת אלעד שמר והרב ירון לביא המטפל בנוער.

בכינוס, הביעו התושבים שאט נפש מהמצב הבלתי נסבל של אלימות השוררת בשכונותיהם, והחליטו לשים לכך קץ.

הרב שקד דיבר בנושא והדגיש את הצורך החשוב בניהול חיי תורה תקינים ובריאים, לצד ההיבט המוסרי, כאשר הדגיש את חשיבות הנושא הפוגעת במירקם חיי התושבים התורני.

מפקד תחנת אלעד ביסס את העובדות הקשות מהשטח, ונתן סקירה כללית על המצב העגום באלעד. הוא חזר ואמר שאין בכוחה של המשטרה ״לנייד״ החוצה כארבע מאות ילדים הנקראים נוער נושר. מר שמר ציין שזו חייבת להיות משימה משותפת למשטרה, הרשות וגורמי הרווחה. בהמשך אף נתן את מספר הטלפון האישי שלו לנוכחים, על מנת שתהייה נגישות מידית לתושבים בכל בעיה שתתפתח.

הרב ירון לביא, המטפל בנוער, הדגיש ואמר, ש"אל לנו לשכוח שמדובר בבשרינו ובילדינו וחייבים לשנות גישה ולחשוב אחרת, כיצד לחבק את הנוער ולהחזירו לדרך המלך".

כך גם, ניתנה האפשרות לתושבים להביע את זעקתם והוצגה דרישה ברורה להסדיר תעסוקה ומיקום מיוחד לנוער הנושר.

אחד ההורים העלה את רעיון 'סיירת הורים', אשר הצליח במספר ישובים וערים אחרות, כאשר כל המטרה לדבר עם הנוער ״בגובה העיניים" ולנסות לעזור ולמגר את התופעה.

חברי תנועת יש״י סגן ראש העיר ברק צברי וחבר העירייה יובל גיאת, הרימו מיידית את הכפפה, והוחלט שחבר העירייה הרב יובל גיאת ירכז את המתנדבים. הציבור נענה לקריאה ומיד הצטרפו מספר מתנדבים ראשונים לסיירת. מספר מתנדבים נוספים, החליטו להתנדב למשמר האזרחי.
אלעד סיירת הורים שקד בוהדנה ברק צוברי ירון לביא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד